Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelDomningar i händer o fingrar
You need to log in to create posts and topics.

Är inte det kopierade diagram? Ungefär som de kopierade "åsikterna" som dyker upp i hans inlägg.

Spelar väl ingen roll David om dom stämmer? 😉

Men gör dom det?

det där med diskar i nacken skulle jag vilja spinna vidare på. Kolla i en spegel (skyltfönster) i profil hur du håller huvudet. Testa olika huvudpositioner, t ex in med hakan, ner med pannan, sträck ut nacken, sänk ansiktet aningen och titta genom ögonbry

1) Prova olika handskar med mer eller mindre gel i handflatan. Förvånande visade sig att handskar utan gel gav mindre problem än en handske med gel. Men en tredje med gel var bäst... kul va? Bara prova sig fram...

2) Du hänger för mycket på armarna och s

Tack alla för fantastiskt fina inlägg. Tänkvärda åsikter. Kommer ta mig ett tag att reda ut. En åsikt som kommit fram är mage o bål, hmmmm. där tränar vi inte speciellt mycket nej...Har inte förstått vikten av det tidigare.
Har bara satt mig på cykeln och

Tack alla för fantastiskt fina inlägg. Tänkvärda åsikter. Kommer ta mig ett tag att reda ut. En åsikt som kommit fram är mage o bål, hmmmm. där tränar vi inte speciellt mycket nej...Har inte förstått vikten av det tidigare.
Har bara satt mig på cykeln och

Jag har samma problem som du med domningar i lill-, ring-, och långfingrar. Det uppstår efter bara 15-20 min på cykeln, och även när jag sitter vid datorn. Jag tog kontakt med läkare som mätte upp genomströmningen till händerna med elektricitet. Dom sa at

Hej! Jag hade samma problem förra året. Komiskt nog har jag samma Specilized cykel som du men den tror jag snarare mildrar problemet. Karpaltunnelinflammation låter trolig diagnos. Sök på nätet så hittar du mycket. För mig försvann det efter en kombinati

-