Quote from Johan Lindhoff on 4 March 2011, 19:27David- har du några länkar till studierna av diklofenak. Är periodare pga gallproblem.
David- har du några länkar till studierna av diklofenak. Är periodare pga gallproblem.
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 22:56@Olof:
http://www.theheart.org/article/974679.doHar även sett en studie som visar att ibuprofen (och då sannolikt även dexibuprofen) innebär mindre risk än dikofenak.
Naproxen, dexibuprofen och diklofenak är ungefär jämnlika i effekt, men det skiljer fr
@Olof:
http://www.theheart.org/article/974679.do
Har även sett en studie som visar att ibuprofen (och då sannolikt även dexibuprofen) innebär mindre risk än dikofenak.
Naproxen, dexibuprofen och diklofenak är ungefär jämnlika i effekt, men det skiljer fr
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 00:32I fotball er det ikke bare spillerne som er dopad, men det må også alle de som bruker tid til å se på også være. Like roligt som Biliard.
I fotball er det ikke bare spillerne som er dopad, men det må også alle de som bruker tid til å se på også være. Like roligt som Biliard.
Quote from Lena O on 5 March 2011, 14:25så svara folk utan bollsinne 😉
så svara folk utan bollsinne 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2011, 15:57Inom fotbollen finns det många stolpskott.
Inom fotbollen finns det många stolpskott.
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 11:11Tror det finns mer doping inom amerikansk fotboll och hockeyn än i fotbollen.
Tror det finns mer doping inom amerikansk fotboll och hockeyn än i fotbollen.
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 17:01Dr. Fuentes ska satsa helhjärtat på fotbollen nu.
Han har fått kontrakt med Universidad de Las Palmas de Gran Canaria Club de Fútbol som chef för deras medicinska service.
Dr. Fuentes ska satsa helhjärtat på fotbollen nu.
Han har fått kontrakt med Universidad de Las Palmas de Gran Canaria Club de Fútbol som chef för deras medicinska service.
Quote from Lena O on 8 March 2011, 21:53Jo en riktigt stor klubb ??
Han klara sig fint nu på allt han har tjänat på de dumma cyklisterna
Jo en riktigt stor klubb ??
Han klara sig fint nu på allt han har tjänat på de dumma cyklisterna
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 21:58Han klara sig fint nu på allt han har tjänat på de dumma fotbollsfjollorna i Barcelona och Real.
Han klara sig fint nu på allt han har tjänat på de dumma fotbollsfjollorna i Barcelona och Real.
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 22:11Vänta nu, jag hänger inte med... Var det att uppmuntra dopning inom cykling vi skulle göra?
Som extrem dopingmotståndare tycker jag att merparten av alla som skrivit i denna tråd är idioter.
För det första, alla som någon gång sparkat på en boll och som
Vänta nu, jag hänger inte med... Var det att uppmuntra dopning inom cykling vi skulle göra?
Som extrem dopingmotståndare tycker jag att merparten av alla som skrivit i denna tråd är idioter.
För det första, alla som någon gång sparkat på en boll och som