Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 18:15Ganska tydligt att "fotbollsfånereportrar" inte vill skada sin "egen" sport, men det går utmärkt att hacka ner på annat som man motvilligt rapporterar om...
Fotbollsspelare är säkert under perioder lika dopade som motsvarande antal cyklister, löpare, ski
Ganska tydligt att "fotbollsfånereportrar" inte vill skada sin "egen" sport, men det går utmärkt att hacka ner på annat som man motvilligt rapporterar om...
Fotbollsspelare är säkert under perioder lika dopade som motsvarande antal cyklister, löpare, ski
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 18:30Kan det verkligen vara så?
Kan det verkligen vara så?
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 18:34Daniel, jag kan bara tala för Sverige och Allsvenskan, men visst kommer det dopingkontrollanter på oanmälda besök även där.
Daniel, jag kan bara tala för Sverige och Allsvenskan, men visst kommer det dopingkontrollanter på oanmälda besök även där.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 18:36De får inte testa Out of Competition enligt Fifas avtal med WADA.
De får inte testa Out of Competition enligt Fifas avtal med WADA.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 18:37Jag har sett besök även på träning.
Jag har sett besök även på träning.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 18:40Har du någon koll på ifall de har haft hemma hos tester eller om de har Where abouts?
Har du någon koll på ifall de har haft hemma hos tester eller om de har Where abouts?
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 18:43Nä, jag brukar inte hänga hemma hos fotbollsspelare. Det jag själv har sett är tester i samband med träning och match.
Nä, jag brukar inte hänga hemma hos fotbollsspelare. Det jag själv har sett är tester i samband med träning och match.
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 18:44oj.. en till som åkte fast;)
http://www.expressen.se/sport/trav/travnyheter/1.2456345/stjarntravare-fast-i-dopningstest
oj.. en till som åkte fast;)
http://www.expressen.se/sport/trav/travnyheter/1.2456345/stjarntravare-fast-i-dopningstest
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 18:46Har det varit tester i samband med träningsläger för landslag eller liknande?
Har det varit tester i samband med träningsläger för landslag eller liknande?
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 18:48Osäker, och då vill jag inte spekulera.
Osäker, och då vill jag inte spekulera.