Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 16:55eller så vill du inte förstå? Kul för dig.
eller så vill du inte förstå? Kul för dig.
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 17:09Jag frågade ju dig för att få förtydligande om vad du menade, men det enda det gav var ett drygt svar... Men jag blir inte bli förvånad
Jag frågade ju dig för att få förtydligande om vad du menade, men det enda det gav var ett drygt svar... Men jag blir inte bli förvånad
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 17:45Gjorde du det när du drog egna långtgående slutsatser om WADAs arbete&funktion?
Gjorde du det när du drog egna långtgående slutsatser om WADAs arbete&funktion?
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 23:30David, jag förde ett resonemang. Med det har jag inte sagt att det ligger till på det ena eller andra sättet utan vill få en diskussion sett från fler än en utgångspunkt (infallsvinklar).
Jag skrev också:
"Gör jag? Upplys mig då om vad som jag missar..
David, jag förde ett resonemang. Med det har jag inte sagt att det ligger till på det ena eller andra sättet utan vill få en diskussion sett från fler än en utgångspunkt (infallsvinklar).
Jag skrev också:
"Gör jag? Upplys mig då om vad som jag missar..
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 08:30Nja, det är Yes som är drygt.
Nu är ju inte jag söndagsskollärare här utan du får läsa igenom alla gamla trådar om doping så du får träna på läsförståelse också
Räcker inte det så finns det massor på www för dom som är intresserade av ämnet.Det räcker i
Nja, det är Yes som är drygt.
Nu är ju inte jag söndagsskollärare här utan du får läsa igenom alla gamla trådar om doping så du får träna på läsförståelse också
Räcker inte det så finns det massor på www för dom som är intresserade av ämnet.
Det räcker i
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 10:41jaha, bra att du titulerar dig själv som skvallerpressen. Då vet vi vart ribban ligger David.
jaha, bra att du titulerar dig själv som skvallerpressen. Då vet vi vart ribban ligger David.
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 14:32Ligger du med ribba så tycker jag att du ska lösa det.
Ligger du med ribba så tycker jag att du ska lösa det.
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 14:50Get a room.
Get a room.
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 15:05På Ribban?
På Ribban?
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 19:44På tal om ribba, minns ni det här? 🙂
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/cykel/article11646852.abVar det inte Ricky Bruch som hade ribba i en månad av allt han pulade i sig och fick stå på händer när han skulle urinera? Det kanske bara är en skröna
På tal om ribba, minns ni det här? 🙂
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/cykel/article11646852.ab
Var det inte Ricky Bruch som hade ribba i en månad av allt han pulade i sig och fick stå på händer när han skulle urinera? Det kanske bara är en skröna