Quote from Guest on 29 April 2011, 12:21Tänkte starta en lite kul tråd om roliga saker vi sett i trafiken.
Kan börja med dessa:
1) Två cyklister cyklade under ett och samma paraply.
2) En cyklist transporterade lååånga trälister som var fästa längst ramen. Nej, han hade inte någon varningsfl
Tänkte starta en lite kul tråd om roliga saker vi sett i trafiken.
Kan börja med dessa:
1) Två cyklister cyklade under ett och samma paraply.
2) En cyklist transporterade lååånga trälister som var fästa längst ramen. Nej, han hade inte någon varningsfl
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 12:31Häromdagen var det en stor NewFoundlandhund som stod bunden vid ett träd i en trädgård när jag passerade på cykel. När han får se mej ställer han sig på bakbenen och kopplet går av! Han rusar mot mej genom trädgården men stannar lyckligtvis vid infarten.
Häromdagen var det en stor NewFoundlandhund som stod bunden vid ett träd i en trädgård när jag passerade på cykel. När han får se mej ställer han sig på bakbenen och kopplet går av! Han rusar mot mej genom trädgården men stannar lyckligtvis vid infarten.
Quote from Bertil Nolheim on 29 April 2011, 13:00Har själv cyklat med skrivbordsstol på pakethållaren och en mast till TV-antennen fäst på ramen. Dock inte samtidigt.
Det såg säkert ganska kul ut båda gångerna 🙂
Har själv cyklat med skrivbordsstol på pakethållaren och en mast till TV-antennen fäst på ramen. Dock inte samtidigt.
Det såg säkert ganska kul ut båda gångerna 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 29 April 2011, 13:53Cyklade med en en nyinköpt cykel på ryggen.
Cyklade med en en nyinköpt cykel på ryggen.
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 14:04Har mött en mtb-pendlare på morgonen som borstade tänderna samtidigt som han cyklade.
Har mött en mtb-pendlare på morgonen som borstade tänderna samtidigt som han cyklade.
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 14:40Har krockat med en flygande duva!
Fick den rakt på hakspetsen.
Har krockat med en flygande duva!
Fick den rakt på hakspetsen.
Quote from Bertil Nolheim on 29 April 2011, 14:49En kollega på jobbet körde på ett rådjur med cykel så att det fick avlivas. Kanske synd att kalla dråpligt iofs (eller också inte).
En kollega på jobbet körde på ett rådjur med cykel så att det fick avlivas. Kanske synd att kalla dråpligt iofs (eller också inte).
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 15:03Stackars cykel!
Hur gick det med rådjuret?Mvh Janne
Stackars cykel!
Hur gick det med rådjuret?
Mvh Janne
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 15:13En kollega till mig cyklade på en grävling på väg hem från en fest. Han fick använda cykeln till att freda sig och har nu bitmärken i ramen.
En kollega till mig cyklade på en grävling på väg hem från en fest. Han fick använda cykeln till att freda sig och har nu bitmärken i ramen.
Quote from Mikaela Lexén on 29 April 2011, 15:17Festande grävlingar kan vara aggressiva... 😉
Festande grävlingar kan vara aggressiva... 😉