Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 10:42Den hade grisfötter.
Den hade grisfötter.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 15:55Min mamma fraktade hem ett antal fruktträd och buskar med sin cykel. Mitt eget rekord är väl ett quiltbord till symaskinen. Och så när jag cyklade med katten i korgen ...
Min mamma fraktade hem ett antal fruktträd och buskar med sin cykel. Mitt eget rekord är väl ett quiltbord till symaskinen. Och så när jag cyklade med katten i korgen ...
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 16:08Katt i korg har vi också haft.
En "lite egen" katt som man fick cykla och hämta på kvällen och som hade en egen låda på pakethållaren som han satt i utan problem.
Katt i korg har vi också haft.
En "lite egen" katt som man fick cykla och hämta på kvällen och som hade en egen låda på pakethållaren som han satt i utan problem.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 21:41Haha, jag hade katten på pakethållaren. Nej, jag klämde inte fast den. 😉
Haha, jag hade katten på pakethållaren. Nej, jag klämde inte fast den. 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 22:03Jag såg en kille som cyklade runt i Vänersborg med en papegoja stående på styret.
Jag såg en kille som cyklade runt i Vänersborg med en papegoja stående på styret.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 22:08Polly?
Polly?
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 00:49En inlinesåkare som transporterade två barncyklar.
En inlinesåkare som transporterade två barncyklar.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 01:00Såg en ombyggd Volvo (EPA-traktor). Ett jäkla liv i avgassystemet och killen som körde hade knallrosa hörselskydd.
Såg en ombyggd Volvo (EPA-traktor). Ett jäkla liv i avgassystemet och killen som körde hade knallrosa hörselskydd.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 01:04Strax efter Karlstad såg jag 3 skyltar där 90-vägen började.
1) EPA - Vänd!
2) EPA - Vänd! Du skämmer ut dig!
3) EPA - Skyll dig själv!
Strax efter Karlstad såg jag 3 skyltar där 90-vägen började.
1) EPA - Vänd!
2) EPA - Vänd! Du skämmer ut dig!
3) EPA - Skyll dig själv!
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 01:41I början på karriären fick jag tvärbromsa för två vuxna älgar o två årskalvar,
Veckan efter blev det sladdbroms för två kvinnor i en kurva.Efter det kom det en rävjävel som vägrade att flytta på sig, klippt skogstokig,sprang framför mig en lång sträcka,
I början på karriären fick jag tvärbromsa för två vuxna älgar o två årskalvar,
Veckan efter blev det sladdbroms för två kvinnor i en kurva.
Efter det kom det en rävjävel som vägrade att flytta på sig, klippt skogstokig,sprang framför mig en lång sträcka,