Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 18:39Jag vet inte NPNG, var inte gammal nog för att riktigt förstå mig på sånt då. Dom var äldre än mig och yngre än min morsa iallafall 😉
Jag vet inte NPNG, var inte gammal nog för att riktigt förstå mig på sånt då. Dom var äldre än mig och yngre än min morsa iallafall 😉
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 12:43Jag har oxå transporterat en bokhylla på cykel. Förvisso nermonterad, jag hade "stolpar" och hyllplan fastsurrade på pakethållaren. 🙂
Jag har oxå transporterat en bokhylla på cykel. Förvisso nermonterad, jag hade "stolpar" och hyllplan fastsurrade på pakethållaren. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2011, 12:52Köpte en ny cykel, å surrade fast den på budväskan och cyklade hem med den på ryggen. Gick bra tills jag kom hem och skulle in genom porten...
Köpte en ny cykel, å surrade fast den på budväskan och cyklade hem med den på ryggen. Gick bra tills jag kom hem och skulle in genom porten...
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 12:59De har faktiskt försökt ta ombord kundvagnar på bussen.
De har faktiskt försökt ta ombord kundvagnar på bussen.
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2011, 13:13Jag flyttade en gång mha av buss 143. Lastade upp tre flyttkartonger på en pirra å gick på bussen och åkte några hållplatser (inte så lång flytt). Så fram och tillbaka hela dan.
Jag flyttade en gång mha av buss 143. Lastade upp tre flyttkartonger på en pirra å gick på bussen och åkte några hållplatser (inte så lång flytt). Så fram och tillbaka hela dan.
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 14:02Du var sikkert en av de første som forsto hvor viktig det var for miljøen å reise kolektivt. 😀
Du var sikkert en av de første som forsto hvor viktig det var for miljøen å reise kolektivt. 😀
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 20:50I söndags dök det upp ett antal svarta getter på den kurviga vägen mellan Kollevik (Karlshamn) och Matvik.
I söndags dök det upp ett antal svarta getter på den kurviga vägen mellan Kollevik (Karlshamn) och Matvik.
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 21:44Såg en cyklist frakta en back med tomflaskor på ramen. Såg vanskligt ut.
Såg en cyklist frakta en back med tomflaskor på ramen. Såg vanskligt ut.
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 22:16Mitt bidrag till denna roliga tråd är att ha cyklat med en gräddtårta några kvarter, buren i ena handen likt en kypare håller i ett fat.
Mitt bidrag till denna roliga tråd är att ha cyklat med en gräddtårta några kvarter, buren i ena handen likt en kypare håller i ett fat.
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 22:45Magnus: +1 för stilen
Magnus: +1 för stilen