Quote from ellen olsson on 29 April 2011, 15:27De är väldigt hårda också. Det påminner lite grand om att köra på en sten. Lyckligtvis har jag klarat mig hittills men jag har varit väldigt nära.
De är väldigt hårda också. Det påminner lite grand om att köra på en sten. Lyckligtvis har jag klarat mig hittills men jag har varit väldigt nära.
Quote from Bertil Nolheim on 29 April 2011, 15:29Cykeln och cyklisten gick det nog bra med, jag tror inte farten var så hög.
Polisen fick däremot avliva rådjuret.
Cykeln och cyklisten gick det nog bra med, jag tror inte farten var så hög.
Polisen fick däremot avliva rådjuret.
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 16:10#En kollega på jobbet körde på ett rådjur med cykel #
Inte ofta man ser ett rådjur på cykel.
#En kollega på jobbet körde på ett rådjur med cykel #
Inte ofta man ser ett rådjur på cykel.
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 17:45Han gick ju bredvid.
Han gick ju bredvid.
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 20:26Jag såg en blind kvinna som tappat taget om sin blindhund. Den satt och bajsade på finaste gräsmattan.
Jag såg en blind kvinna som tappat taget om sin blindhund. Den satt och bajsade på finaste gräsmattan.
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 22:02Fredrik: grävlingar överskattar sin grovt hastighet på asfalt, en sprang ut på vägen framför mig i Roslagen, han/hon hade inte en tanke på att vika åt sidan. Istället försökte den springa ifrån mig på vägen i cirka 10 km/h, när jag försökte köra om den på
Fredrik: grävlingar överskattar sin grovt hastighet på asfalt, en sprang ut på vägen framför mig i Roslagen, han/hon hade inte en tanke på att vika åt sidan. Istället försökte den springa ifrån mig på vägen i cirka 10 km/h, när jag försökte köra om den på
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 00:23Förra helgen fick jag in en humla i solglasögonen i ett svagt medlut (gick väl närmare 40), jag hade iallafall sinnesnärvaro att helt enkelt lätta på glasögonen tills den försvann. Var lite öm i ögonlocket hela veckan.
Förra helgen fick jag in en humla i solglasögonen i ett svagt medlut (gick väl närmare 40), jag hade iallafall sinnesnärvaro att helt enkelt lätta på glasögonen tills den försvann. Var lite öm i ögonlocket hela veckan.
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 09:34Thomas: omg
Thomas: omg
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 09:43Jag har cyklat på ett vildsvin.
Jag har cyklat på ett vildsvin.
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 10:35Hade den SPD eller vanliga trampor? 😉
Hade den SPD eller vanliga trampor? 😉