Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 11:13Den här har alltid funkat bra för mej på korta rundor.
http://www.runnersgear.se/vatskesystem/vatskebalten/nathan-sprint.html
Sitter som klistrad i handen men är inte i vägen, låg vikt, lätt att dricka ur iom. att den har snabbmunstycke
Den här har alltid funkat bra för mej på korta rundor.
http://www.runnersgear.se/vatskesystem/vatskebalten/nathan-sprint.html
Sitter som klistrad i handen men är inte i vägen, låg vikt, lätt att dricka ur iom. att den har snabbmunstycke
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 11:18Om du har en ordentlig kalufs - häll sportdrycken i håret i farten. Dra fingrarna genom håret och slicka på dem vid behov så slipper du stanna.
Upptäckte metoden när jag trodde att jag hällde vatten på huvudet.
Om du har en ordentlig kalufs - häll sportdrycken i håret i farten. Dra fingrarna genom håret och slicka på dem vid behov så slipper du stanna.
Upptäckte metoden när jag trodde att jag hällde vatten på huvudet.
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 11:27Är det ingen som testat att ha med sig en liten slang som kan användas som sugrör?
Är det ingen som testat att ha med sig en liten slang som kan användas som sugrör?
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 12:48Övning ger färdighet. Jag har vätskebälte på mina långpass och en sak som har förbättrats är att dricka utan att få alltför mycket luft i vrångstrupen. Eftersom jag inte är vän med det som brukar serveras så har jag bestämt att köra vätskebälte även på tä
Övning ger färdighet. Jag har vätskebälte på mina långpass och en sak som har förbättrats är att dricka utan att få alltför mycket luft i vrångstrupen. Eftersom jag inte är vän med det som brukar serveras så har jag bestämt att köra vätskebälte även på tä
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 12:50Det håller jag med om, övning ger färdighet. Jag tillhör skaran som kunde se ut som om jag råkat ut för en drunkningsolycka när jag försökte dricka men det går att lära sig. förr eller senare, om man försöker och försöker igen, hittar man en teknik som fu
Det håller jag med om, övning ger färdighet. Jag tillhör skaran som kunde se ut som om jag råkat ut för en drunkningsolycka när jag försökte dricka men det går att lära sig. förr eller senare, om man försöker och försöker igen, hittar man en teknik som fu
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 13:04Tricky: Tack, ska prova det nästa gång jag sticker iväg med min camelbak. Musiken tar jag nog ändå med mig men skönt ändå om den låter lite mindre.
Tricky: Tack, ska prova det nästa gång jag sticker iväg med min camelbak. Musiken tar jag nog ändå med mig men skönt ändå om den låter lite mindre.