Quote from j sollerman on 17 February 2010, 20:18Man simmar rätt fort utan driv i bensparken. Så kört tror jag inte att det är
Man simmar rätt fort utan driv i bensparken. Så kört tror jag inte att det är
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 20:26Jag simmar INTE fort ... 🙂
Jag simmar INTE fort ... 🙂
Quote from j sollerman on 17 February 2010, 20:36allt är relativt 😉
allt är relativt 😉
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 20:54Det är både uppåt och nedåt spark som driver en frammåt.
Flexibiliteten i fot och knäled är extremt viktig.
Det är både uppåt och nedåt spark som driver en frammåt.
Flexibiliteten i fot och knäled är extremt viktig.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 22:17Fick lära mig på senaste passet att man inte skall försöka sträcka vristen för kung och fosterland utan slappna av. Men kanske är logiskt att göra alla rörelser avslappnat om man inte skall dö av trötthet efter 5 minuter.
Fick lära mig på senaste passet att man inte skall försöka sträcka vristen för kung och fosterland utan slappna av. Men kanske är logiskt att göra alla rörelser avslappnat om man inte skall dö av trötthet efter 5 minuter.
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 12:26När jag började tänka på min benspark så gjorde jag just det - sträckte för kung och fosterland. Det torde ge en stelhet som fortplantar sig upp i hela benet och hindrar en bra kickteknik i det stora hela. Om man tittar på eliten, så ser man att de tvärt
När jag började tänka på min benspark så gjorde jag just det - sträckte för kung och fosterland. Det torde ge en stelhet som fortplantar sig upp i hela benet och hindrar en bra kickteknik i det stora hela. Om man tittar på eliten, så ser man att de tvärt
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 15:55Slipper man den förb4nnade krampen som sätter in efter 45 minuter också?
Slipper man den förb4nnade krampen som sätter in efter 45 minuter också?
Quote from Håkan Öhling on 21 February 2010, 23:41nej
nej
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 11:23Lite olika bud nu, Skall man sparka både upp och ner eller är det sparka ner som gäller och sen vara avslappnad??
Lite olika bud nu, Skall man sparka både upp och ner eller är det sparka ner som gäller och sen vara avslappnad??
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 16:02Noviser spekulerar:
Sparken syftar både till framåtdriv och att ge ett bra vattenläge. Nedåtspark ger visserligen kanske framåtdriv (osäker på det, men experten ovan säger så, och då köper jag det), men försämrar vattenläget. Tror jag. Bättre då att bara
Noviser spekulerar:
Sparken syftar både till framåtdriv och att ge ett bra vattenläge. Nedåtspark ger visserligen kanske framåtdriv (osäker på det, men experten ovan säger så, och då köper jag det), men försämrar vattenläget. Tror jag. Bättre då att bara