Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 00:01Jag tror inte man ska fundera för mycket. Slappna av i fotlederna, håll en jämn kick och peka med tårna bakåt, inte ner mot bassängbottnen. Ha det gott.
Jag tror inte man ska fundera för mycket. Slappna av i fotlederna, håll en jämn kick och peka med tårna bakåt, inte ner mot bassängbottnen. Ha det gott.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 10:49Med avslitna ledband i fötterna simmar man jättebra (H). Jag har alltid haft en bra effektiv benspark och kan nog faktiskt tänka mig att överflexibiliteten i mina fotleder gör ganska mycket (mindre bra att springa med dock). Mina tassar hänger ju bara och
Med avslitna ledband i fötterna simmar man jättebra (H). Jag har alltid haft en bra effektiv benspark och kan nog faktiskt tänka mig att överflexibiliteten i mina fotleder gör ganska mycket (mindre bra att springa med dock). Mina tassar hänger ju bara och
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 11:28Helt rätt
Helt rätt
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 13:30Jag har noll driv i benen, tror det är för att jag spänner dom för mycket. Ska det liksom kännas som att man ålar med benen?
Jag har noll driv i benen, tror det är för att jag spänner dom för mycket. Ska det liksom kännas som att man ålar med benen?