Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det finns många trådar och säkert ang. detta också, men jag frågar efter flera "ord" i drop down" där man väljer träning.
Finns det kanske en officiell tråd där man ska lämna förslag ?

Mina förslag är mer åt "aktiviteter" hållet och är sånt som man gör

Hahaha....KJ....Jag hade oxo en sån där åk-gräsklippare eftersom min tomt ju är på typ 3500 kvm å alla skulle ha en å det var inne etc,etc. Men när den stannade för gott så gick jag över till en vanlig motorgräsklippare.....drivning på hjulen?????????...h

nej drivning på hjulen är lite onödigt om man inte har backar på tomten..och ELstart finns det nu också om man är lagd åt det hållet..ha ha !

Ja när jag tänker efter så finns det ju redan sådana här robot-maskiner som åker omkring å klipper gräset åt en..!? Tydligen så lägger man in en sling var den ska klippa å sen fixar den rubbet....När den känner att det börjar ta emot så åker den omedelbar

Regga det som Övriga aktiviteter och låt oss slippa _ännu_ flera kategorier!

eller just INTE då -annars hade jag inte skrivit det. fan va tråkigt med den där "mindre kategorier skolan".....

(jag frågade inte om råd hur man ska regga utan kom med förslag på förbättring av kategorier, tack)

men varför klippa med sax..vad barnsligt.
men varför 25 kategorier som heter styrketräning/löpning m.m då ?
nej skriv i Kalle Anka forumet om ni inte har nåt mer att komma med än negativa bakåtsträvar-kommentarer.

(jag vil ju ha ett snyggt diagram och d

Vad som är träning har diskuterats åtskilliga gånger.
Jag vill inte se fler vardagsaktiviteter bland träningstyperna. Om man vill skriva vad man gör på dagarna så finns det privata kalendrar, facebook, twitter etc. som det passar bättre för.
Premiera rikt

mycket dåligt svar där igen...jag motiveras tex av att klippa gräset någon extra gång och gärna i rask takt genom att jag vet det ska reggas på funbeat. Eller kanske cyklar till jobbet någon gång extra, men ska man gå in på om man tränar när man cyklar el

Jag vet inte om det hör till denna tråd riktigt, men jag skulle vilja se lite gruppindelning, med några få huvudrubriker och sedan underrubriker. Då skulle "Vardagsaktiviteter" kunna vara en huvudrubrik och sen kan man hitta "gräva i trädgården", "klippa