Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Åsa, precis vad jag hävdat i något år. Fast istf fasta underrubriker kunde resp. användare själv skriva tex. "gräsklippning med lilla Stigan" eller vad som helst tex under rubriken Vardagsmotion.

Jag bryr mig heller inte om om någon tycker att man tränar

Christer: Ja jag tror att jag minns att du har förespråkat detta i tidigare trådar. Flera har ju också hållt med, men jag har aldrig sett Olles åsikter i frågan. Vet du om han svarat i nån tråd om varför det inte ändras? Om det är för att han inte vill, e

Spanarna i P1 hade för några veckor sedan en kul betraktelse att vi skall regga allt vi gör och att vi själva blivit som en Tamagotchi ....

Hade det här varit kring 1996 så skulle vi nog snart börja regga Tamagotchi aktiviteter på funbeat känns det som?!

+1 för Åsa (t+)
Det skulle också möjliggöra lite vetting sammanfattning av träningen, som man t.ex. har på jogg.se (fast där bara för löpningen såklart). T.ex. hur långt man sprungit varje månad etc.

Åsa: Nä, jag har inte heller hört hans åsikt i frågan!

Synd, det vore intressant att veta vad han tycker.

Om man vill skilja på hög och lågintensiva aktiviteter inom tex trädgårdsarbete så kan man ju använda sig av borgsskala, dvs intensitetsmätning. I så fall så får du ju i alla fall färgerna i diagrammet. Man kan ju dessutom filtrera även på intensitet. Tar

"
Åsa, precis vad jag hävdat i något år. Fast istf fasta underrubriker kunde resp. användare själv skriva tex. "gräsklippning med lilla Stigan" eller vad som helst tex under rubriken Vardagsmotion.

Jag bryr mig heller inte om om någon tycker att man trän

En lösning som borde fungera för de flesta skulle vara om det var konfigurerbart vilka träningstyper som syns.
Då kan varje person helt enkelt välja de träningstyper som är ointressanta för dem.

Ja, fast Olle kommer fortfarande att få lägga upp nya och allt konstigare aktiviteter. OCH även om det blir färre i listan så blir det fortfarande krångligt att summera ihop all tex löpning då de heter en massa olika saker. Om all löpning helt enkelt het