Quote from Emma Sjöberg on 1 January 2008, 08:40Kul!
Klart godkänt och vi börjar räkningen genast idag... Kl 11 ska vår klubb ut... *gäsp*
Kul!
Klart godkänt och vi börjar räkningen genast idag... Kl 11 ska vår klubb ut... *gäsp*
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 13:41Karin W, jag har aldrig fått punktering! Jag räknar inte den gången framhjulet började pysa pga att jag klantat mig med fälgbandet när jag monterade däcket. Men jag har aldrig fått en punktering som orsakats av utslitning, inträngande föremål eller liknan
Karin W, jag har aldrig fått punktering! Jag räknar inte den gången framhjulet började pysa pga att jag klantat mig med fälgbandet när jag monterade däcket. Men jag har aldrig fått en punktering som orsakats av utslitning, inträngande föremål eller liknan
Quote from mats1976@gmail.com on 1 January 2008, 17:36Jo, det är helt klart värt att lägga pengar på bra däck, för några år sedan hade jag säkert 6-7 punkteringar på en säsong. Dessutom är asfalten här uppe i norr inte den mest däckvänliga, mycket tjälskador, sprickor och "fattigmansasfalt".
Att cykla är ku
Jo, det är helt klart värt att lägga pengar på bra däck, för några år sedan hade jag säkert 6-7 punkteringar på en säsong. Dessutom är asfalten här uppe i norr inte den mest däckvänliga, mycket tjälskador, sprickor och "fattigmansasfalt".
Att cykla är ku