Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelDrygt ett varv runt jorden.
You need to log in to create posts and topics.

Kalle, är det ingen som har bjudit in dig? 😉

🙁 kanske är därför jag är så anti 😉

Fredric! Trevligt, två grupper itll som passade 🙂

Kalle!
Funbeat? för att man ser förbi det klassiska internetcommunityt, här kan man vara kompisar med riktiga vänner bakom riktiga namn, utan att känna sig tvungen att snacka med varandra :p

funbeat har jag för att det är en bra träningsdagbok. Och man kan se hur andra tränar och får motivation av de. Sen är detta ett umärkt forum.

Va går facebook ut på?

För mig är Facebook en självuppdaterande adressbok.

Den gör att jag kan hålla kontakt med min faster i Makedonien, min systern i Jakobsberg, Italien, Uppsala... (knappt jag hinner med i svängarna) och gamla klasskamrater som flyttar till Norge, sen till

16 mars 2007 började cyklingen utomhus för min del. Våren var tidig i år så cyklingen kunde komma igång tidigare än vanligt. Har totalt cyklat (inkl pendling) runt 580 mil. Nu har snön kommit så vägarna är isbelagda, tyvärr även rullskidbanan, så man får

Kalle.. jag blir glad när jag läser ditt inlägg.. finns fler trådar där man ifrågasatts (eller helt enkelt bara funderat på va Facebook är för nåt...)

Cykelvareju.. jo.. jag har varit i Italien o gjort en hel vecka på cykel.. ååh va jobbigt det blev å

931 184,83 km blev det (på nyårsafton 13:00) dvs 23,3 jordsnurr. Grattis till oss!
Nästa år blir det lätt 1 000 000 km!

ja en miljon ska vi klara utan att anstränga oss tror jag! Nu är vi ju betydligt fler än i början av året. Va tror ni om 30 varv?

30 ska vi kunna ta (t+)