Quote from j sollerman on 1 October 2007, 12:44Härligt! Nästa år får vi sätta ribban högre, mycket högre!
Härligt! Nästa år får vi sätta ribban högre, mycket högre!
Quote from j sollerman on 1 October 2007, 12:45hur långt är det till månen?? 😉
hur långt är det till månen?? 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 13:08Enligt Wikipedia är medelavståndet 384 392 km. Vi har alltså redan åkt dit och tillbaks. Andra himlakroppar ligger rätt rejält mycket längre bort.
Sen måste vi få alla de som mörkar sin träning att åtminstone i efterhand och kanske i klump att lägga in a
Enligt Wikipedia är medelavståndet 384 392 km. Vi har alltså redan åkt dit och tillbaks. Andra himlakroppar ligger rätt rejält mycket längre bort.
Sen måste vi få alla de som mörkar sin träning att åtminstone i efterhand och kanske i klump att lägga in a
Quote from j sollerman on 1 October 2007, 13:24ojdå det va inte dåligt va vi cyklar. Ja tråkigt att dom mörkar sin träning, den ska man vara stolt över.
ojdå det va inte dåligt va vi cyklar. Ja tråkigt att dom mörkar sin träning, den ska man vara stolt över.
Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 00:13Räknas spinning-pass också? Där reggar jag inte sträckan utan bara tiden.
Räknas spinning-pass också? Där reggar jag inte sträckan utan bara tiden.
Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 06:28Alltid sträckan! Spinning är inte cykel.
Det är gruppterapi med inslag av primalterapi.
Alltid sträckan! Spinning är inte cykel.
Det är gruppterapi med inslag av primalterapi.
Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 08:22Men David! *s*
Jag älskar"gruppterapi med inslag av primalterapi"
.....inte cykel....tss....
Men David! *s*
Jag älskar"gruppterapi med inslag av primalterapi"
.....inte cykel....tss....
Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 10:09Följande räknas:
Cykling, Cykling - Distans, Cykling - Intervall, Cykling - Landsväg, Cykling - Lopp, Cykling - På rullar, Cykling - Styrka, Cykling - T.o.r. jobbet, Cykling - T.o.r. stan, Cykling - Tempo, Cykling - Trainer, Cykling - Övrigt, Motionscykel
Följande räknas:
Cykling, Cykling - Distans, Cykling - Intervall, Cykling - Landsväg, Cykling - Lopp, Cykling - På rullar, Cykling - Styrka, Cykling - T.o.r. jobbet, Cykling - T.o.r. stan, Cykling - Tempo, Cykling - Trainer, Cykling - Övrigt, Motionscykel
Quote from j sollerman on 2 October 2007, 10:29jobbigt att regga sträcka när det gäller spinning... för man kommer ju inte en meter framåt....
jobbigt att regga sträcka när det gäller spinning... för man kommer ju inte en meter framåt....
Quote from Funbeat user on 2 October 2007, 11:07Jobbigt?
Det är inte så jobbigt tycker jag att skriva 0, eller?
😀
Följande räknas: På rullar, Motionscykel, Spinning under cykling och på
cykelrundor, tillkommer: Trainer.Det känns lite märkligt att inte trainer är med under cykling och att spinnin
Jobbigt?
Det är inte så jobbigt tycker jag att skriva 0, eller?
😀
Följande räknas: På rullar, Motionscykel, Spinning under cykling och på
cykelrundor, tillkommer: Trainer.
Det känns lite märkligt att inte trainer är med under cykling och att spinnin