Quote from Lena O on 15 August 2007, 14:05Det kanske du gör fortfarande ... men Silva mörklägga sin träning så det är svårt att veta
Det kanske du gör fortfarande ... men Silva mörklägga sin träning så det är svårt att veta
Quote from Emma Sjöberg on 17 August 2007, 12:51Nähä.. det gör jag väl inte Gary!! Däremot har jag slarvat grymt med att lägga till antal KM.. skärpning på den fronten tror jag!!
Nähä.. det gör jag väl inte Gary!! Däremot har jag slarvat grymt med att lägga till antal KM.. skärpning på den fronten tror jag!!
Quote from Lena O on 17 August 2007, 14:33haha din slugo ... sist jag kollade stod det att "Silva har valt att inte visa sin träning" 😉
haha din slugo ... sist jag kollade stod det att "Silva har valt att inte visa sin träning" 😉
Quote from Emma Sjöberg on 20 August 2007, 11:05Har problem med att "obehöriga personer" gör obehagliga slutsatser pga min träning.. därför har jag tvingats göra på detta vis 🙁
För övrigt... Cykla lugnt..
Har problem med att "obehöriga personer" gör obehagliga slutsatser pga min träning.. därför har jag tvingats göra på detta vis 🙁
För övrigt... Cykla lugnt..
Quote from Lena O on 20 August 2007, 13:36usch ... vad hemsk!
"obehöriga personer gör obehagliga slutsatser" Är det samma som
obehagliga personer som gör obehöriga slutsatser! ....Jag har en fråga till dig.
Hur går det med körning nerför? Det kan inte vara lika illa som på sydliga breddgrader
usch ... vad hemsk!
"obehöriga personer gör obehagliga slutsatser" Är det samma som
obehagliga personer som gör obehöriga slutsatser! ....
Jag har en fråga till dig.
Hur går det med körning nerför? Det kan inte vara lika illa som på sydliga breddgrader
Quote from Emma Sjöberg on 20 August 2007, 21:33Ja typ!
Mr Flemming.. jag har utvecklats nåt fantastiskt på utförskörafronten kan jag lova! Nu går det säkert dubbelt så fort.. kanske... Nu vet jag hur jag ska göra. Fast.. en fegis kommer jag nog alltid att vara!!
Tänker du lägga ut nåt på YouTube e
Ja typ!
Mr Flemming.. jag har utvecklats nåt fantastiskt på utförskörafronten kan jag lova! Nu går det säkert dubbelt så fort.. kanske... Nu vet jag hur jag ska göra. Fast.. en fegis kommer jag nog alltid att vara!!
Tänker du lägga ut nåt på YouTube e
Quote from Mikaela Lexén on 20 August 2007, 22:05Jaa Gary, lägg ut några fler utförskörningar, den där jag kör hela backen när Silva tar en kurva t.ex.
Den har jag längtat efter att se igen... 😀 😉 (H)
Jaa Gary, lägg ut några fler utförskörningar, den där jag kör hela backen när Silva tar en kurva t.ex.
Den har jag längtat efter att se igen... 😀 😉 (H)
Quote from ellen olsson on 20 August 2007, 22:25> Mr Flemming.. jag har utvecklats nåt fantastiskt på utförskörafronten kan jag lova! Nu går det säkert dubbelt så fort.. kanske... Nu vet jag hur jag ska göra.
Några träningsläger inplanerade till nästa år än? 😉
> Mr Flemming.. jag har utvecklats nåt fantastiskt på utförskörafronten kan jag lova! Nu går det säkert dubbelt så fort.. kanske... Nu vet jag hur jag ska göra.
Några träningsläger inplanerade till nästa år än? 😉
Quote from Lena O on 21 August 2007, 06:06Silva!! *asg* Nej, den tanken hade jag inte ens tänkte .... men nu .... 😉
Jag gör så endast med din tillåtelse ...Utlandet lockar varje vår Fredrik, själv har jag inte planerat något ...
bara drömt 🙂
Silva!! *asg* Nej, den tanken hade jag inte ens tänkte .... men nu .... 😉
Jag gör så endast med din tillåtelse ...
Utlandet lockar varje vår Fredrik, själv har jag inte planerat något ...
bara drömt 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2007, 10:58Bra jobbat! Vi har nu passerat 20 jordsnurr med viss marginal, typ ner till Afrika eller så. Min blygsamhet förbjuder mig att nämna vem som gissade på just 20 varv när året är slut 😉
Vi ligger nu på cirka 200 mil om dagen tillsammans, minskar väl när vä
Bra jobbat! Vi har nu passerat 20 jordsnurr med viss marginal, typ ner till Afrika eller så. Min blygsamhet förbjuder mig att nämna vem som gissade på just 20 varv när året är slut 😉
Vi ligger nu på cirka 200 mil om dagen tillsammans, minskar väl när vä