Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 13:23Vet inte om hon ser sjuk ut eller inte, men bara tre månaders träning, det var rätt imponerande!
Vet inte om hon ser sjuk ut eller inte, men bara tre månaders träning, det var rätt imponerande!
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 13:54Jag tycker inte heller att hon ser så sjuk ut
men tre månaders träning!!
hur fasen när det möjligt??Cruise var väl inte heller riktigt till sin
fördel, om vi ska vara petiga..??
Jag tycker inte heller att hon ser så sjuk ut
men tre månaders träning!!
hur fasen när det möjligt??
Cruise var väl inte heller riktigt till sin
fördel, om vi ska vara petiga..??
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 13:55jag tycker att han börjar se ut som en kärring...om ni ursäktar
jag tycker att han börjar se ut som en kärring...om ni ursäktar
Quote from Kicki K on 5 November 2007, 14:00Jag tycker hon ser normal ut.
Paula ser ju däremot inte så hälsosam ut men verkar onekligen vara det. Värre var det väl med killen dagen innan som såg hälsosam ut men verkar onekligen inte det efter kollapsat efter en mil. Svårt att veta vem som mår bra
Jag tycker hon ser normal ut.
Paula ser ju däremot inte så hälsosam ut men verkar onekligen vara det. Värre var det väl med killen dagen innan som såg hälsosam ut men verkar onekligen inte det efter kollapsat efter en mil. Svårt att veta vem som mår bra
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 14:14Jag tror inte jag fattar nåt av den här diskussionen... Hon har tränat i tre månader och springer en marathon, är det grejen? Eller födde hon barn för tre månader sen och sprang en marathon? Eller är hon för smal?
Jag tror inte jag fattar nåt av den här diskussionen... Hon har tränat i tre månader och springer en marathon, är det grejen? Eller födde hon barn för tre månader sen och sprang en marathon? Eller är hon för smal?
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 14:20Jag kan inte svara för alla andra men med mina rader menade jag
1a) Dji, tränat i bara 3 månader och ger sig på en mara!
1b) tyckte att hon tärd ut (inte undernärd).
2) Paula Radcliffe (stavning?) tar en mara OCH vinner efter barnafödande och ledighet.
Jag kan inte svara för alla andra men med mina rader menade jag
1a) Dji, tränat i bara 3 månader och ger sig på en mara!
1b) tyckte att hon tärd ut (inte undernärd).
2) Paula Radcliffe (stavning?) tar en mara OCH vinner efter barnafödande och ledighet.
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 14:41Maria,
”1a) Dji, tränat i bara 3 månader och ger sig på en mara!”Jag tror hon har en bakgrund att hon tränar en hel del annat, så då ska det räcka med 3 månader för att klara maxtiden. Så bli inte nedslagen, hon kanske tränat annat 2 timmar per dag de s
Maria,
”1a) Dji, tränat i bara 3 månader och ger sig på en mara!”
Jag tror hon har en bakgrund att hon tränar en hel del annat, så då ska det räcka med 3 månader för att klara maxtiden. Så bli inte nedslagen, hon kanske tränat annat 2 timmar per dag de s
Quote from Erik Widgren on 5 November 2007, 14:53Läste just på Marathon.se
"- Fram till fem månader så sprang jag två gånger om dagen. Sedan blev det en gång per dag fram till sjunde månaden. Sedan fortsatte jag att springa varannan dag och jag sprang faktiskt dagen innan jag födde, berättade Paula i a
Läste just på Marathon.se
"- Fram till fem månader så sprang jag två gånger om dagen. Sedan blev det en gång per dag fram till sjunde månaden. Sedan fortsatte jag att springa varannan dag och jag sprang faktiskt dagen innan jag födde, berättade Paula i a
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 15:15Det gjorde faktiskt jag med. Sprang hela graviditeten. Men sakta och stannade ca 3-4 ggr på 8 km för att kissa. Kalla det jogg men det var upplevelsen jag var ute efter. Var ute med joggingvagn efter en vecka. Mitt tredje barn dock. Man växer i magen med
Det gjorde faktiskt jag med. Sprang hela graviditeten. Men sakta och stannade ca 3-4 ggr på 8 km för att kissa. Kalla det jogg men det var upplevelsen jag var ute efter. Var ute med joggingvagn efter en vecka. Mitt tredje barn dock. Man växer i magen med
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 15:27Jag tycker inte Katie Holmes ser särskilt utmärglad ut på den bilden iaf. Att Paula Radcliffe sprang fram till dagen före förlossningen är däremot en annan femma - undra vad den genomsnittliga barnmorskan skulle tycka om det......
Jag tycker inte Katie Holmes ser särskilt utmärglad ut på den bilden iaf. Att Paula Radcliffe sprang fram till dagen före förlossningen är däremot en annan femma - undra vad den genomsnittliga barnmorskan skulle tycka om det......