Quote from Guest on 3 September 2009, 11:33Jag funderar på att seeda upp mig från startgrupp 9 på Lidingöloppet och enda vettiga alternativet jag kan hitta är en halvmara som går 2 veckor före LL.
Jag har fått tipset att sluta med långpassen 3 veckor före loppet (3 mil - 3 veckor) så jag planerad
Jag funderar på att seeda upp mig från startgrupp 9 på Lidingöloppet och enda vettiga alternativet jag kan hitta är en halvmara som går 2 veckor före LL.
Jag har fått tipset att sluta med långpassen 3 veckor före loppet (3 mil - 3 veckor) så jag planerad
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 11:43Lång återhämtning? Klart att du hinner återhämta dig på två veckor.
Lång återhämtning? Klart att du hinner återhämta dig på två veckor.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 11:52Jo, jag borde väl det egentligen - men jag är nybörjare på det här (har aldrig sprungit några tävlingar så jag har liksom inget att seeda in mig på) så jag blir osäker på hur jag toppar bäst inför LL.
Men jag antar att en start i grupp 9 stjäl så pass my
Jo, jag borde väl det egentligen - men jag är nybörjare på det här (har aldrig sprungit några tävlingar så jag har liksom inget att seeda in mig på) så jag blir osäker på hur jag toppar bäst inför LL.
Men jag antar att en start i grupp 9 stjäl så pass my
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 12:02Jag kommer att springa halvmara (och gå för fullt) två veckor innan LL, trots att jag inte behöver seeda upp mig. Du hinner återhämta dig, det är bara bra att få en tävling i benen.
Jag kommer att springa halvmara (och gå för fullt) två veckor innan LL, trots att jag inte behöver seeda upp mig. Du hinner återhämta dig, det är bara bra att få en tävling i benen.
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 12:03Två veckor är ju tt om tid... 😉