Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 15:04...huvudet var faktiskt måttligt förtjust i den påtvingade viloperioden som följde, så summerar man läget var ingen direkt nöjd med upplägget...
...huvudet var faktiskt måttligt förtjust i den påtvingade viloperioden som följde, så summerar man läget var ingen direkt nöjd med upplägget...
Quote from Funbeat user on 3 September 2009, 17:50Om jag var du som hade min första tävling (stämmer det?) framför mig - och inte vilken tävling som helst utan LL 30k. Då skulle jag springa runt 25k nu på söndag och de kommande söndagarna fartlekspass inkl upp och nedvarvning 15-20k.
Ring LL kansliet oc
Om jag var du som hade min första tävling (stämmer det?) framför mig - och inte vilken tävling som helst utan LL 30k. Då skulle jag springa runt 25k nu på söndag och de kommande söndagarna fartlekspass inkl upp och nedvarvning 15-20k.
Ring LL kansliet oc
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 23:00Funderat lite på detta och tror det går bra! Mitt förslag är att du försöker hålla dig till en planerad tid som du kan komma fram i startleden på, inte fortare, inte försöka vinna loppet eller springa fortare än du brukar. Det är inte lätt det 😉
Funderat lite på detta och tror det går bra! Mitt förslag är att du försöker hålla dig till en planerad tid som du kan komma fram i startleden på, inte fortare, inte försöka vinna loppet eller springa fortare än du brukar. Det är inte lätt det 😉
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 12:01Det blir helt perfekt A.T Vi kommer oxå springa i Veberöd o Lidingö.Hoppas vi ses o peppar varann 😀
Det blir helt perfekt A.T Vi kommer oxå springa i Veberöd o Lidingö.Hoppas vi ses o peppar varann 😀
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 16:08Jag har haft nästan samma fundering som trådskaparen (Dock inte i syfte att seeda mig..) Jag ska spring Sthlm halvmara nästa helg och är anmäld tilll tjejlidingöloppet två verckor senare... Men så blev jag ändå lite små sugen på att försöka mig på det "ri
Jag har haft nästan samma fundering som trådskaparen (Dock inte i syfte att seeda mig..) Jag ska spring Sthlm halvmara nästa helg och är anmäld tilll tjejlidingöloppet två verckor senare... Men så blev jag ändå lite små sugen på att försöka mig på det "ri
Quote from Funbeat user on 6 September 2009, 18:05Har du bara skött din backträning ordentligt så får vi väl lita på vad de svarat här (alla utom en, då) 🙂
Har du bara skött din backträning ordentligt så får vi väl lita på vad de svarat här (alla utom en, då) 🙂