Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 13:43Jag är lika nöjd med min! Bra träningsdagbok på GarminConnect. Kul att se statistiken efter ett träningspass.
Jag tycker bara att den lilla "flärpen" som täcker USB-kontakten sitter lite dåligt.
Jag är lika nöjd med min! Bra träningsdagbok på GarminConnect. Kul att se statistiken efter ett träningspass.
Jag tycker bara att den lilla "flärpen" som täcker USB-kontakten sitter lite dåligt.
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 16:19Skit....körde Vättenrundan igår med min Edge 500. Efter målgång så tryckte jag på lap/reset för att spara rundan. All data försvann från datorn men träningspasset sparades inte :(. Någon som varit med om något liknande?
Skit....körde Vättenrundan igår med min Edge 500. Efter målgång så tryckte jag på lap/reset för att spara rundan. All data försvann från datorn men träningspasset sparades inte :(. Någon som varit med om något liknande?
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 16:40Har inte skett på min garmin som jag köpte i mars-april. Jag har däremot läst pm problemet för andra dom haft äldre versioner av mjukvaran, så kolla att den är uppdaterad.
Annars kan du få min runda 🙂
Har inte skett på min garmin som jag köpte i mars-april. Jag har däremot läst pm problemet för andra dom haft äldre versioner av mjukvaran, så kolla att den är uppdaterad.
Annars kan du få min runda 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 17:09Ok, jag har ver. 2.3 i datorn och den är den senaste tror jag.
Ok, jag har ver. 2.3 i datorn och den är den senaste tror jag.
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 00:07Måste man inte hålla in lap/reset i minst tre sekunder för att få den att rensa senaste körningen? Så är det på min. (Kör ver 2.3) Fasen vad bra den fungerade på Vättern...körde på 11.18....och då var batteriet nere i 49%. Hade fungerat ett tag till kan m
Måste man inte hålla in lap/reset i minst tre sekunder för att få den att rensa senaste körningen? Så är det på min. (Kör ver 2.3) Fasen vad bra den fungerade på Vättern...körde på 11.18....och då var batteriet nere i 49%. Hade fungerat ett tag till kan m
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 09:21Jo det stämmer att man skall trycka in lap/reset i tre sekunder. Det va så jag gjorde fast filen försvann bara utan att sparas i historiken :@
Jo det stämmer att man skall trycka in lap/reset i tre sekunder. Det va så jag gjorde fast filen försvann bara utan att sparas i historiken :@
Quote from Funbeat user on 21 June 2010, 23:45Kan du ha glömt att stoppa timern innan du gjorde reset?
Jag *tror* jag hade problem med att rundor som inte avslutats inte kom med i importen in till trainingscenter, men jag är inte helt säker - strulade lite gjorde det, men jag har aldrig varit med om
Kan du ha glömt att stoppa timern innan du gjorde reset?
Jag *tror* jag hade problem med att rundor som inte avslutats inte kom med i importen in till trainingscenter, men jag är inte helt säker - strulade lite gjorde det, men jag har aldrig varit med om
Quote from Robert Johansson on 20 July 2010, 09:46Ny fw 2.40 är släppt nu https://forums.garmin.com/showthread.php?t=10302
Tänk på att spara undan inställningarna innan uppdateringen.The changes in this version are:
Changes from version 2.30 to version 2.40:
• Fixed issue that was causing unit freezes
Ny fw 2.40 är släppt nu https://forums.garmin.com/showthread.php?t=10302
Tänk på att spara undan inställningarna innan uppdateringen.
The changes in this version are:
Changes from version 2.30 to version 2.40:
• Fixed issue that was causing unit freezes
Quote from Robert Johansson on 3 August 2010, 15:12Nån som har strul med kadens data ?
Jag monterade min kadens givare förförra veckan, och saknar data ibland. (kör med 2.40)
Och i dessa fall blir snitt kadensen fel.
Har postat detta i garmin 500:a forumet oxå får vi se.
Nån som har strul med kadens data ?
Jag monterade min kadens givare förförra veckan, och saknar data ibland. (kör med 2.40)
Och i dessa fall blir snitt kadensen fel.
Har postat detta i garmin 500:a forumet oxå får vi se.
Quote from Robert Johansson on 17 August 2010, 12:39Nån som vet om man kan ändra eller skapa en varvtid efteråt ?
t ex jag har ett varv satt på 5,1 km, men vill ändra det till 5.0 km
Nån som vet om man kan ändra eller skapa en varvtid efteråt ?
t ex jag har ett varv satt på 5,1 km, men vill ändra det till 5.0 km