Quote from Guest on 21 October 2011, 11:31Vinternserien med gemensamma långpass börjar med denna vikrunda. Det går att ansluta och avvika när det passar dig.
När: Vi ses kl 0930 vid T-banan Bergshamra torg.
Tempo: ca 6:30 km/h (vi springer inte ifrån någon)
Mat/väska: Länkarna nedan ger en f
Vinternserien med gemensamma långpass börjar med denna vikrunda. Det går att ansluta och avvika när det passar dig.
När: Vi ses kl 0930 vid T-banan Bergshamra torg.
Tempo: ca 6:30 km/h (vi springer inte ifrån någon)
Mat/väska: Länkarna nedan ger en f
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 11:41Springer vintermaran dagen innan.
Är egentligen ingen orsak för att inte springa 34km dagen efter men jag får förmoda att jag måste ta hand om mina hundar på söndag
Springer vintermaran dagen innan.
Är egentligen ingen orsak för att inte springa 34km dagen efter men jag får förmoda att jag måste ta hand om mina hundar på söndag
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 12:15Det här låter mycket trevligt, jag hoppas att jag kan delta. Får återkomma på den punkten!
Det här låter mycket trevligt, jag hoppas att jag kan delta. Får återkomma på den punkten!
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 13:15Klickade på Runkeeperlänken och fick: "This activity is only viewable by danielfrilans "
Måste man vara reggad?
Hursom, det låter kul, jag bor vid Roslagstull, skulle kunna kuta till Bergshamra och ansluta, och sen kliva av vid Stallis och fortsätta hem
Klickade på Runkeeperlänken och fick: "This activity is only viewable by danielfrilans "
Måste man vara reggad?
Hursom, det låter kul, jag bor vid Roslagstull, skulle kunna kuta till Bergshamra och ansluta, och sen kliva av vid Stallis och fortsätta hem
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 21:11Hej! nej inte reggad, jag kommer inte åt det heller på runkeeper. Ni är hjärtligt välkomna- Janne hundarna kanske vill med? (H)
Jag har lagt ut det på min blogg också se flik " Inbjudan träningsevent"
KUL!
Hej! nej inte reggad, jag kommer inte åt det heller på runkeeper. Ni är hjärtligt välkomna- Janne hundarna kanske vill med? (H)
Jag har lagt ut det på min blogg också se flik " Inbjudan träningsevent"
KUL!
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 19:40jag är med! Så kan vi diskutera det här med Wordfeud på vägen 😉
jag är med! Så kan vi diskutera det här med Wordfeud på vägen 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 22:48Låter superkul. Kan inte vara med denna gång men hoppas att det blir fler gånger.
Låter superkul. Kan inte vara med denna gång men hoppas att det blir fler gånger.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 20:53Åååh!! Mys!!!
Förutsatt att jag är skapligt återhämtad efter Åland-maran nästa helg, så hakar jag gärna på!!!Antecknar i alla almanackor 🙂
Åååh!! Mys!!!
Förutsatt att jag är skapligt återhämtad efter Åland-maran nästa helg, så hakar jag gärna på!!!
Antecknar i alla almanackor 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 12:17Jag kommer nog 🙂 🙂
Jag kommer nog 🙂 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 15:01Hade det varit fredag eller lørdag hade jag varit på...
Hade det varit fredag eller lørdag hade jag varit på...