Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Härligt. Uppdatering med ny kartlänk och annat kommer under dagen. Vi har en farthållare för en 5:30 tempogrupp oxå.;)

Jag tänkte mig fikagruppen denna gång (H:)

Låter som sagt kul, men i längsta laget för mig. Kanske jag viker av efter en vik.
🙂

Jag kommer också; jag bor jo där och både Brunns- och Edsviken är mina vanligaste rundor. Men jag har aldrig sprungit dem tillsammans, så det blir dags! 🙂

(jag kan f.ö bidra med logistik på plats ifall det behövs)

Kul! Jag får äntligen springa (efter två veckors vila för benen) och hänger på!

Jag siktar också på att vara med när det är så nära hem. Vore roligt med sällskap på långpass som omväxling 🙂

Thomas ifall du guidar första biten till edsbergsslott blir vi kanon glada. Hittar hyfsat från i juni men detta är ju andra hållet;)

Visst kan jag det. Så många att vi behöver undvika de korta bitarna där stigen blir ganska smal (en personbredd) kommer vi inte bli, eller hur?

Man kan vara med så länge man vill och så länge man är trevlig. Otrevlig går också bra men då får man vara tyst! :).
KUL! Jag ska försöka baka någon sorts energiboll som frivilliga kan bli testpiloter på. 🙂

Thomas. Gärna stigar, har ej testat biten efter stocksundsbron och till vänster ner nära vattnet så man kommer till slut till viken bakom danderydssjukhus. Där kommer din kunskaper väl till pass;) Tror vi blir minst 10 st. KUL