Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 14:58Jag kommer!
Jag kommer!
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 22:35Detta hade varit perfekt ju för en Sollentunabo. Men har annat för mig denna helg. 🙂
Detta hade varit perfekt ju för en Sollentunabo. Men har annat för mig denna helg. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 15:32En efterhängsen förkylning gör att jag inte vill satsa så långt just nu, men hoppas på fler chanser senare i höst/vinter.
En efterhängsen förkylning gör att jag inte vill satsa så långt just nu, men hoppas på fler chanser senare i höst/vinter.
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 15:55Va roligt att vi blir så många - hoppas mina tunga ben inte börjar klaga på första milen 🙂
Va roligt att vi blir så många - hoppas mina tunga ben inte börjar klaga på första milen 🙂
Quote from Funbeat user on 5 November 2011, 19:59Jag är taggad vi ses vid trappan upp till bergshamra torg. Kl 0930 sharp;)
Jag är taggad vi ses vid trappan upp till bergshamra torg. Kl 0930 sharp;)
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 14:59Tack till alla som dök upp. Blev 32 km totalt, detta gav mersmak. Bra jobbat all långlöpare;)
Tack till alla som dök upp. Blev 32 km totalt, detta gav mersmak. Bra jobbat all långlöpare;)
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 16:11Tack för träningen Daniel och alla andra. Jag hade aldrig kört den slingan tidigare. Nu vet jag att en annat vackert området finns längs sjön. Vad blir nästa tränings pass?
Tack för träningen Daniel och alla andra. Jag hade aldrig kört den slingan tidigare. Nu vet jag att en annat vackert området finns längs sjön. Vad blir nästa tränings pass?
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 16:27Samma runda imorrn! 🙂
Samma runda imorrn! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 16:36Tackar för ett trevligt pass och tur med vädret hade vi också!
Tackar för ett trevligt pass och tur med vädret hade vi också!
Quote from Funbeat user on 6 November 2011, 17:17Verkligen tack allihop (speciellt Daniel, Ann-Sofie och Peter - fint initiativ!) - synd som katten att jag inte kunde hänga med ända till slutet. Förhoppningsvis kan en klok naprapat lyckas tala allvar med mitt knä, så jag kan hänga på hela vägen nästa gå
Verkligen tack allihop (speciellt Daniel, Ann-Sofie och Peter - fint initiativ!) - synd som katten att jag inte kunde hänga med ända till slutet. Förhoppningsvis kan en klok naprapat lyckas tala allvar med mitt knä, så jag kan hänga på hela vägen nästa gå