Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 12:19Eller så är vi för renliga och har inte, som barn, utsätts för tillräckligt mycket bakterier, vilket resulterar i allergier och kanske astma. Lägg därtill dålig luft med massa partiklar från bildäck och annan skit...
Eller så är vi för renliga och har inte, som barn, utsätts för tillräckligt mycket bakterier, vilket resulterar i allergier och kanske astma. Lägg därtill dålig luft med massa partiklar från bildäck och annan skit...
Quote from Elias Engqvist on 20 February 2008, 12:31Å en massa partiklar från cykeldäck!
Å en massa partiklar från cykeldäck!
Quote from Funbeat user on 20 February 2008, 12:38Tänk på all älgskit som skidåkarna drar i sig.
Tänk på all älgskit som skidåkarna drar i sig.
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 21 February 2008, 11:05Får man astma av dålig luft? Kanske en dum fråga, men det visste inte jag. Visste bara att den kan försämras av dålig luft.
Isåfall kan nog jag skylla allt på Sundsvall... 😉 Hade aldrig astmatiska problem så länge jag bodde på Åland (fast då tränade jag
Får man astma av dålig luft? Kanske en dum fråga, men det visste inte jag. Visste bara att den kan försämras av dålig luft.
Isåfall kan nog jag skylla allt på Sundsvall... 😉 Hade aldrig astmatiska problem så länge jag bodde på Åland (fast då tränade jag
Quote from Lena O on 21 February 2008, 15:45Om du får astma av dålig luft i Sundsvall borde New York, London & Paris vara fri från människor!
Om du får astma av dålig luft i Sundsvall borde New York, London & Paris vara fri från människor!
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 16:05Med tanke på pappersbruken runt Sundsvall så förvånas inte jag.
Med tanke på pappersbruken runt Sundsvall så förvånas inte jag.
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 16:12Ja, och aluminiumfabriker.
Ja, och aluminiumfabriker.
Quote from Lena O on 21 February 2008, 20:54De har en i Skärblacka ... eller Bläääskacka som min dotter kalla det.
Lukta skunk, men är tydligen en av de mest miljövänligaste typen av pappersbruk.
De har en i Skärblacka ... eller Bläääskacka som min dotter kalla det.
Lukta skunk, men är tydligen en av de mest miljövänligaste typen av pappersbruk.
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 21:05För tjugo år sedan fanns fyra pappersbruk runt om Sundsvall.
För tjugo år sedan fanns fyra pappersbruk runt om Sundsvall.
Quote from Fredrik Närenfors on 21 February 2008, 21:14Ett av dem kallas för Lortviken och det var där jag utvecklade min astma.
Ett av dem kallas för Lortviken och det var där jag utvecklade min astma.