Quote from Mattias Johansson on 26 February 2008, 09:56Värsta jag varit med om var när jag var i var Berlin 1987. Normalt vänjer man sig vid dofter men under de tre dagarna jag var där kände jag kontinuerligt doften av avgaser. 🙁
Värsta jag varit med om var när jag var i var Berlin 1987. Normalt vänjer man sig vid dofter men under de tre dagarna jag var där kände jag kontinuerligt doften av avgaser. 🙁
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 10:00Jag föredrar Mexico city framför Göteborg.
Jag föredrar Mexico city framför Göteborg.
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 11:21Vem gör inte det? En grå, regnig dag i februari och + 2 grader, Uhhhhh.
Vänligen
P.
Vem gör inte det? En grå, regnig dag i februari och + 2 grader, Uhhhhh.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 11:21Vem gör inte det? En grå, regnig dag i februari och + 2 grader, Uhhhhh.
Vänligen
P.
Vem gör inte det? En grå, regnig dag i februari och + 2 grader, Uhhhhh.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 11:21Och det tåls tydligen att upprepas;)
Vänligen
P.
Och det tåls tydligen att upprepas;)
Vänligen
P.
Quote from Lena O on 26 February 2008, 14:42Jag tar Göteborg framför Mexico City varje gång!
Jag tar Göteborg framför Mexico City varje gång!
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 14:47Det finns ingen velodrom i Göteborg.
Det finns ingen velodrom i Göteborg.
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 15:10right said gary 😉
right said gary 😉
Quote from Lena O on 26 February 2008, 15:16Taket på Ullevi!
Taket på Ullevi!
Quote from Mattias Johansson on 26 February 2008, 16:26HCK har tidigare vintrar cyklat på friidrottens hus. Doserad löparbana så det har fungerat. Dock fanns det tydligen inga tider i år.
HCK har tidigare vintrar cyklat på friidrottens hus. Doserad löparbana så det har fungerat. Dock fanns det tydligen inga tider i år.