Quote from Fredrik Närenfors on 22 February 2007, 13:08Grattis Per
Jag är nästan avundsjuk på dig. Om det inte varit så att jag i år blir sponsrad av Polar att köra på deras nya CS600 🙂 Ska bli verkligen kul.
Om du inte gjort det än så se till att gå med i Wattage listan som jag hänvisade till tidigare i
Grattis Per
Jag är nästan avundsjuk på dig. Om det inte varit så att jag i år blir sponsrad av Polar att köra på deras nya CS600 🙂 Ska bli verkligen kul.
Om du inte gjort det än så se till att gå med i Wattage listan som jag hänvisade till tidigare i
Quote from Funbeat user on 22 February 2007, 16:29Jag är med där sedan några veckor tillbaka 🙂
Klart att en sponsring av en cs600 hade man ju inte tackat nej till!
Jag tror nog att den är helt ok också. Frågetecknet är väl kanske bara hur den funkar på trainer som sagt var.
Har du inte fått den än för
Jag är med där sedan några veckor tillbaka 🙂
Klart att en sponsring av en cs600 hade man ju inte tackat nej till!
Jag tror nog att den är helt ok också. Frågetecknet är väl kanske bara hur den funkar på trainer som sagt var.
Har du inte fått den än för
Quote from Fredrik Närenfors on 22 February 2007, 16:32Jag har fått datorn och hastighetssensorn. Alltså baspaketet.
Effektmätaren har dom inte börjat skeppa från Finland än. Gissa om jag är otålig. Har bett om dubbla uppsättningar effektsensorer, så jag får en på linjehojen och en på tempohojen.Så nu vet
Jag har fått datorn och hastighetssensorn. Alltså baspaketet.
Effektmätaren har dom inte börjat skeppa från Finland än. Gissa om jag är otålig. Har bett om dubbla uppsättningar effektsensorer, så jag får en på linjehojen och en på tempohojen.
Så nu vet
Quote from Mikaela Lexén on 22 February 2007, 23:58Ööhhh, hur beter man sig för att bli sponsrad av Polar, Per?
Jag vill ju oxå ha en sån... 😉
Ööhhh, hur beter man sig för att bli sponsrad av Polar, Per?
Jag vill ju oxå ha en sån... 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 27 February 2007, 18:42Jag tror det var KostForum som fällde avgörandet. De var klart intresserade av ett samarbete där och att jag får tillgång till deras filformat så jag kan ladda in träningar från resten av deras modellserie och inte bara de jag ännu hunnit testa. Sen gjord
Jag tror det var KostForum som fällde avgörandet. De var klart intresserade av ett samarbete där och att jag får tillgång till deras filformat så jag kan ladda in träningar från resten av deras modellserie och inte bara de jag ännu hunnit testa. Sen gjord
Quote from Håkan Öhling on 26 April 2007, 00:00Hur fungerar CS600?
Jag funderar på en sån...
Hur fungerar CS600?
Jag funderar på en sån...
Quote from Fredrik Närenfors on 26 April 2007, 00:15Fick min CS600 idag. Äntligen 🙂
Kommer att ha en på linjecykeln och en på tempohojen.Torbjörn. Effektmätaren fungerar ungefär som på den gamla modellen men det är mindre kablage och lite säkrare radioteknik. Den gamla blev lätt utstörd av vibrationer
Fick min CS600 idag. Äntligen 🙂
Kommer att ha en på linjecykeln och en på tempohojen.
Torbjörn. Effektmätaren fungerar ungefär som på den gamla modellen men det är mindre kablage och lite säkrare radioteknik. Den gamla blev lätt utstörd av vibrationer
Quote from ellen olsson on 26 April 2007, 00:31Per:
Jag ser ett givet användningsområde när det gäller att hitta en så bra aeroposition som möjligt... 🙂
Per:
Jag ser ett givet användningsområde när det gäller att hitta en så bra aeroposition som möjligt... 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 26 April 2007, 01:32Jepp. Mina tankar har också lekt med idén. En fattig mans vindtunnel 🙂
Jepp. Mina tankar har också lekt med idén. En fattig mans vindtunnel 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 26 April 2007, 07:34Men Djeeezzzes.. va.. kan nån säga vad som inte FINNS i prylväg? *häpen*
Jag tror den billigaste vindtunneln är att ta sig till ett blåsigt ställe med raka vägar.. eeh.. Tierp dyker upp i mina tankar direkt 😉
och cyklar där fram o tebaka (H:)
(L)
Men Djeeezzzes.. va.. kan nån säga vad som inte FINNS i prylväg? *häpen*
Jag tror den billigaste vindtunneln är att ta sig till ett blåsigt ställe med raka vägar.. eeh.. Tierp dyker upp i mina tankar direkt 😉
och cyklar där fram o tebaka (H:)
(L)