Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 08:43"Jag ser ett givet användningsområde när det gäller att hitta en så bra aeroposition som möjligt"
Jag har redan testat lite. Man ser klart skillnaden mellan att sitta i bocken eller med händerna på styret. Enda problemet här för mig var att även fast det
"Jag ser ett givet användningsområde när det gäller att hitta en så bra aeroposition som möjligt"
Jag har redan testat lite. Man ser klart skillnaden mellan att sitta i bocken eller med händerna på styret. Enda problemet här för mig var att även fast det
Quote from Fredrik Närenfors on 26 April 2007, 10:21Per
Ibike har ett litet pitotrör precis som hastighetsmätaren på ett flygplan. Det innebär att du kan leta reda på en lång backe och bara rulla nedför den. Ibike kan då räkna ut ditt luftmotstånd med hjälp av alla andra parametrar som då inte varierar. Vi
Per
Ibike har ett litet pitotrör precis som hastighetsmätaren på ett flygplan. Det innebär att du kan leta reda på en lång backe och bara rulla nedför den. Ibike kan då räkna ut ditt luftmotstånd med hjälp av alla andra parametrar som då inte varierar. Vi
Quote from Funbeat user on 26 April 2007, 11:49Aha! Det var ju smart.
Jag misstänker att den är mycket kännsligare på förändringar än en normal hastighetsmätare så det kan nog gå då 😀
Aha! Det var ju smart.
Jag misstänker att den är mycket kännsligare på förändringar än en normal hastighetsmätare så det kan nog gå då 😀
Quote from Elisabeth Mosleth on 27 April 2007, 23:03Tjena! Om det är italiensk gänga så är ramens vevlagerhylsa 70mm lång, om det är brittisk så är den 68mm. Bara att mäta, behöver inte ta ur vevlagret.
Tjena! Om det är italiensk gänga så är ramens vevlagerhylsa 70mm lång, om det är brittisk så är den 68mm. Bara att mäta, behöver inte ta ur vevlagret.