Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatEfter reggat pass
You need to log in to create posts and topics.

Jag vill verkligen komma till kalendern efter att jag har reggat ett pass, inte komma till min startsida som man gör idag.

Fler som håller med?

Jag vet inte, jag har stört mig på att man kommer till kalendern och stör mig nu på att man kommer till startsidan. Jag vill nog komma till det registrerade passet.

Jag håller med Anna. Nästa olästa inlägg skulle också funka. 🙂

hellre startsidan än kalendern som det var förut

Det verkar vara när man reggar pass från startsidan som man kommer tillbaka till startsidan. Reggar man passet genom att klicka på datumet i kalendern så kommer man till passet när man är klar, det alternativet gillar jag bättre! Alt. att man kommer till

Jag föreslår att FB, så fort ett pass blir registrerat, öppnar upp fem flikar (eller fönster, om man kör ie6 som på jobbet). Ett fönster där man kommer till startsidan, ett till det reggade passet, ett till kalendern och det fjärde till nästa olästa inläg

Ni som vill att man kommer till passet efter att man reggat det: Vad gör ni då menar ni? Passet är ju redan färdigreggat,,,vad finns mer att göra *fattar inte riktigt*?

Varför kalendern då? Passet är ju klart. Nästa sak att göra är att fortsätta läsa olästa inlägg så Fredriks förslag är det mest effektiva.

Åsa: jag vill se så jag inte glömde något. Typiskt är utrustning, t.ex. ... Se passet i dess visningsform helt enkelt och inte i en redigeringsruta.

Jag röstar nog på Anna i detta.