Quote from Guest on 19 September 2011, 20:41Jag vill verkligen komma till kalendern efter att jag har reggat ett pass, inte komma till min startsida som man gör idag.
Fler som håller med?
Jag vill verkligen komma till kalendern efter att jag har reggat ett pass, inte komma till min startsida som man gör idag.
Fler som håller med?
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 20:51Jag vet inte, jag har stört mig på att man kommer till kalendern och stör mig nu på att man kommer till startsidan. Jag vill nog komma till det registrerade passet.
Jag vet inte, jag har stört mig på att man kommer till kalendern och stör mig nu på att man kommer till startsidan. Jag vill nog komma till det registrerade passet.
Quote from ellen olsson on 19 September 2011, 20:54Jag håller med Anna. Nästa olästa inlägg skulle också funka. 🙂
Jag håller med Anna. Nästa olästa inlägg skulle också funka. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 20:54hellre startsidan än kalendern som det var förut
hellre startsidan än kalendern som det var förut
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 21:15Det verkar vara när man reggar pass från startsidan som man kommer tillbaka till startsidan. Reggar man passet genom att klicka på datumet i kalendern så kommer man till passet när man är klar, det alternativet gillar jag bättre! Alt. att man kommer till
Det verkar vara när man reggar pass från startsidan som man kommer tillbaka till startsidan. Reggar man passet genom att klicka på datumet i kalendern så kommer man till passet när man är klar, det alternativet gillar jag bättre! Alt. att man kommer till
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 21:16Jag föreslår att FB, så fort ett pass blir registrerat, öppnar upp fem flikar (eller fönster, om man kör ie6 som på jobbet). Ett fönster där man kommer till startsidan, ett till det reggade passet, ett till kalendern och det fjärde till nästa olästa inläg
Jag föreslår att FB, så fort ett pass blir registrerat, öppnar upp fem flikar (eller fönster, om man kör ie6 som på jobbet). Ett fönster där man kommer till startsidan, ett till det reggade passet, ett till kalendern och det fjärde till nästa olästa inläg
Quote from Magnus Gelang on 19 September 2011, 22:31Ni som vill att man kommer till passet efter att man reggat det: Vad gör ni då menar ni? Passet är ju redan färdigreggat,,,vad finns mer att göra *fattar inte riktigt*?
Ni som vill att man kommer till passet efter att man reggat det: Vad gör ni då menar ni? Passet är ju redan färdigreggat,,,vad finns mer att göra *fattar inte riktigt*?
Quote from Camilla Höög on 20 September 2011, 05:21Varför kalendern då? Passet är ju klart. Nästa sak att göra är att fortsätta läsa olästa inlägg så Fredriks förslag är det mest effektiva.
Varför kalendern då? Passet är ju klart. Nästa sak att göra är att fortsätta läsa olästa inlägg så Fredriks förslag är det mest effektiva.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 06:14Åsa: jag vill se så jag inte glömde något. Typiskt är utrustning, t.ex. ... Se passet i dess visningsform helt enkelt och inte i en redigeringsruta.
Åsa: jag vill se så jag inte glömde något. Typiskt är utrustning, t.ex. ... Se passet i dess visningsform helt enkelt och inte i en redigeringsruta.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 06:30Jag röstar nog på Anna i detta.
Jag röstar nog på Anna i detta.