Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatEfter reggat pass
You need to log in to create posts and topics.

Det kunde ju stå en lite text: "Träningen sparad" eller så?

Jag skulle inte kalla det "Ivägskickad" utan snarare: "Komma tillbaka till" 🙂

Lägg fler "knappar" i vänsterspalten med Mina Grupper, Nästa olästa osv i "Block" eller i "Trädstruktur"

Nu gjorde jag en test och då man sparat passet så kommer man tillbaka och det just reggade passet syns ju tydligt och klart även efteråt så det kommer man definitivt inte att undra om det blev sparat!!!

Nej Magnus, det gäller inte generellt att man hamnar där man var innan. Det vanliga är nog snarare att man kommer till den sparade versionen av det man har matat in, om den nu alls har en separat representation som den har här.

Men i det här fallet kan m

Eftersom kalendern är det sämsta utgångsläget för att hitta till annat på Funbeat så vill jag absolut inte hamna där per automatik.

Om du inte är där då du startar reggandet så kommer du inte dit efteråt heller...

Nej, just det. Jag är alltså emot trådskaparens förslag.

Då man startar att registrera i kalendern med att klicka på ett datum då kan man gott komma tillbaka till kalendern tycker jag - inte annars!

Om man är inne i kalendern och planerar sin träning, d.v.s lägger upp fler kommande pass, skulle det vara rätt skönt att komma tillbaks till kalendern efter varje. Så +1 på att hamna på kalendern om det var där man började.