Quote from Elias Engqvist on 20 September 2011, 08:55Det kunde ju stå en lite text: "Träningen sparad" eller så?
Jag skulle inte kalla det "Ivägskickad" utan snarare: "Komma tillbaka till" 🙂
Det kunde ju stå en lite text: "Träningen sparad" eller så?
Jag skulle inte kalla det "Ivägskickad" utan snarare: "Komma tillbaka till" 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 08:57Lägg fler "knappar" i vänsterspalten med Mina Grupper, Nästa olästa osv i "Block" eller i "Trädstruktur"
Lägg fler "knappar" i vänsterspalten med Mina Grupper, Nästa olästa osv i "Block" eller i "Trädstruktur"
Quote from Elias Engqvist on 20 September 2011, 09:01Nu gjorde jag en test och då man sparat passet så kommer man tillbaka och det just reggade passet syns ju tydligt och klart även efteråt så det kommer man definitivt inte att undra om det blev sparat!!!
Nu gjorde jag en test och då man sparat passet så kommer man tillbaka och det just reggade passet syns ju tydligt och klart även efteråt så det kommer man definitivt inte att undra om det blev sparat!!!
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 09:11Nej Magnus, det gäller inte generellt att man hamnar där man var innan. Det vanliga är nog snarare att man kommer till den sparade versionen av det man har matat in, om den nu alls har en separat representation som den har här.
Men i det här fallet kan m
Nej Magnus, det gäller inte generellt att man hamnar där man var innan. Det vanliga är nog snarare att man kommer till den sparade versionen av det man har matat in, om den nu alls har en separat representation som den har här.
Men i det här fallet kan m
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 09:26Eftersom kalendern är det sämsta utgångsläget för att hitta till annat på Funbeat så vill jag absolut inte hamna där per automatik.
Eftersom kalendern är det sämsta utgångsläget för att hitta till annat på Funbeat så vill jag absolut inte hamna där per automatik.
Quote from Elias Engqvist on 20 September 2011, 09:40Om du inte är där då du startar reggandet så kommer du inte dit efteråt heller...
Om du inte är där då du startar reggandet så kommer du inte dit efteråt heller...
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 09:47Nej, just det. Jag är alltså emot trådskaparens förslag.
Nej, just det. Jag är alltså emot trådskaparens förslag.
Quote from Elias Engqvist on 20 September 2011, 09:52Då man startar att registrera i kalendern med att klicka på ett datum då kan man gott komma tillbaka till kalendern tycker jag - inte annars!
Då man startar att registrera i kalendern med att klicka på ett datum då kan man gott komma tillbaka till kalendern tycker jag - inte annars!
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 10:07Om man är inne i kalendern och planerar sin träning, d.v.s lägger upp fler kommande pass, skulle det vara rätt skönt att komma tillbaks till kalendern efter varje. Så +1 på att hamna på kalendern om det var där man började.
Om man är inne i kalendern och planerar sin träning, d.v.s lägger upp fler kommande pass, skulle det vara rätt skönt att komma tillbaks till kalendern efter varje. Så +1 på att hamna på kalendern om det var där man började.