Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 06:37@Anna (t+)
@Anna (t+)
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 07:27Håller också med Anna.
Håller också med Anna.
Quote from Magnus Gelang on 20 September 2011, 07:33Gråta-smileyn funkade visst inte, buhu.
Gråta-smileyn funkade visst inte, buhu.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 07:36Hade kalendern inte varit som den är, d.v.s svårnavigerad, hade det kanske lockat mer, jag vet inte. Jag tycks aldrig ha rätt vy inställt där. (#).
Hade kalendern inte varit som den är, d.v.s svårnavigerad, hade det kanske lockat mer, jag vet inte. Jag tycks aldrig ha rätt vy inställt där. (#).
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 07:53Det rätta är att komma tillbaka till där man var, innan man började regga passet. Tex till "Hem", så man kan regga ett pass till.
Det rätta är att komma tillbaka till där man var, innan man började regga passet. Tex till "Hem", så man kan regga ett pass till.
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 07:57+1 på Magnus
+1 på Magnus
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 08:01Det rätta _för er_ kanske, men inte rent generellt. Jag brukar inte ta ett steg tillbaka för varje steg jag tar. Då kommer man ingenvart... 😉
Det rätta _för er_ kanske, men inte rent generellt. Jag brukar inte ta ett steg tillbaka för varje steg jag tar. Då kommer man ingenvart... 😉
Quote from Bjarne Lewin on 20 September 2011, 08:02+1 på Anna
+1 på Anna
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 08:22Jodå Jenny, det gäller generellt på väbben.
Jodå Jenny, det gäller generellt på väbben.
Quote from Elias Engqvist on 20 September 2011, 08:36Om man är på startsidan innan så bör man väl komma tillbaka dit och är man i kalendern då man börjar bör man väl komma tillbaka dit? Tycker jag låter helt logiskt.
Att komma till nästa olästa inlägg??? Det finns många som bara reggar träning och aldrig l
Om man är på startsidan innan så bör man väl komma tillbaka dit och är man i kalendern då man börjar bör man väl komma tillbaka dit? Tycker jag låter helt logiskt.
Att komma till nästa olästa inlägg??? Det finns många som bara reggar träning och aldrig l