Quote from Funbeat user on 4 November 2014, 20:45Fungerar för mig igen! Tackar!
Fungerar för mig igen! Tackar!
Quote from Funbeat user on 4 November 2014, 20:45Kan inte ladda upp från min Garmin Edge........
Kan inte ladda upp från min Garmin Edge........
Quote from Funbeat user on 4 November 2014, 21:09Funkar inte med min Garmin 910...
Funkar inte med min Garmin 910...
Quote from Funbeat user on 4 November 2014, 21:12OK, jo det funkar, men knappen "Ladda upp markerade pass" hade gömt sig längst ner på sidan. Hela sidan ser oerhört fult ut både i Chrome och Firefox, för mig.
OK, jo det funkar, men knappen "Ladda upp markerade pass" hade gömt sig längst ner på sidan. Hela sidan ser oerhört fult ut både i Chrome och Firefox, för mig.
Quote from Funbeat user on 4 November 2014, 21:46Funkade precis som vanligt. (EDGE 810)
Funkade precis som vanligt. (EDGE 810)
Quote from Funbeat user on 5 November 2014, 08:55Nu fungerar det för mig igen, tack för snabb fix!
Nu fungerar det för mig igen, tack för snabb fix!
Quote from Funbeat user on 5 November 2014, 09:33Nu har vi återställt placeringen av knappen Ladda upp markerade pass. Tack för felrapporten!
Nu har vi återställt placeringen av knappen Ladda upp markerade pass. Tack för felrapporten!
Quote from Funbeat user on 5 November 2014, 10:36Vad är det för uppdatering som nämns? Tycker det ser lite annorlunda ut i layouten, är det bara det det gäller? Eller funktionalitet också? (Finns inget i den "officiella" ändringstråden)
Vad är det för uppdatering som nämns? Tycker det ser lite annorlunda ut i layouten, är det bara det det gäller? Eller funktionalitet också? (Finns inget i den "officiella" ändringstråden)
Quote from Funbeat user on 5 November 2014, 12:31Tack för påminnelsen, nu har jag lagt till en kort notis om vad vi gjorde igår:
"Igår fick FunBeat en helt omarbetad och uppfräschad inloggningssida som förhoppningsvis är mycket bättre på att berätta vad FunBeat handlar om.
Vi passade också på att mode
Tack för påminnelsen, nu har jag lagt till en kort notis om vad vi gjorde igår:
"Igår fick FunBeat en helt omarbetad och uppfräschad inloggningssida som förhoppningsvis är mycket bättre på att berätta vad FunBeat handlar om.
Vi passade också på att mode
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 22:38Kan inte importera pass längre. Får följande felmeddelande:
BILD:http://cdn1.funbeat.net/morephotos/7d22065a27f3471b9c8e73e5d0d86e4c.png
Kan inte importera pass längre. Får följande felmeddelande:
BILD:http://cdn1.funbeat.net/morephotos/7d22065a27f3471b9c8e73e5d0d86e4c.png