Quote from Funbeat user on 11 November 2014, 06:19Samma här... Får samma felmeddelande som Jenny S. Jag kör Chrome på Windows 7 och försöker ladda in pass från Garmin Forerunner 305.
Samma här... Får samma felmeddelande som Jenny S. Jag kör Chrome på Windows 7 och försöker ladda in pass från Garmin Forerunner 305.
Quote from Funbeat user on 11 November 2014, 08:38Jag får också samma felmeddelande. Kör också Chrome på Win 7 och försöker importera från en Garmin Fenix 2.
Jag får också samma felmeddelande. Kör också Chrome på Win 7 och försöker importera från en Garmin Fenix 2.
Quote from Funbeat user on 11 November 2014, 09:23Tack för felrapporten. Vi har nu åtgärdat problemet. Vi ber om ursäkt för strulet!
Tack för felrapporten. Vi har nu åtgärdat problemet. Vi ber om ursäkt för strulet!
Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 16:06Bra jobbat! Nu fungerade det finfint!
Bra jobbat! Nu fungerade det finfint!
Quote from Funbeat user on 29 November 2014, 20:31Kan sedan säkert 2 månader inte importera direkt från Garmin. Får besked om att jag inte har plugin Communicator. När jag går vidare för att ladda upp den står det (mycket riktigt) att jag redan har den. Har provat att avinstallera och reinstallera flera
Kan sedan säkert 2 månader inte importera direkt från Garmin. Får besked om att jag inte har plugin Communicator. När jag går vidare för att ladda upp den står det (mycket riktigt) att jag redan har den. Har provat att avinstallera och reinstallera flera
Quote from Funbeat user on 29 November 2014, 22:49Efter uppgradering till Express verkar det vara svårt att få en stabil miljö för många. Om du kan hålla dig till tåls några dagar kan du snart vara med och betatesta vår nya koppling som går direkt mot Garmin Connect.
Efter uppgradering till Express verkar det vara svårt att få en stabil miljö för många. Om du kan hålla dig till tåls några dagar kan du snart vara med och betatesta vår nya koppling som går direkt mot Garmin Connect.