Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEfterlyser en "hare" i Borlänge
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag letar efter någon som är intresserad av att vara "hare" och följa med och peppa mig under ett FYS-test (löpning) inför en utbildning?

Personen jag söker skall hålla ett tempo på 10 km/h i 2 km. Alltså 2 km löpning på 12 minuter. Jag har tillgång till

Är inte avsikten med fystest att man ska se vad personen som genomför testet faktiskt klarar på egen hand, inte vad personen klarar med pepp & hare?

FYS-testet är till för att se att vi orkar springa så mycket när vi verkligen MÅSTE. Ingen annan kan springa ÅT mig, bara bredvid. Och det var tillåtet!

Väktarutbildning?

Nej, ordningsvakt.

Synd att jag bor i Stockholm, annars hade jag gärna hjälpt dig. Borde inte vara omöjligt att hitta någon från trakterna som kan hjälpa dig.

Personligen tycker jag det är jätteroligt att vara hare och hjälpa någon klara sitt mål. 🙂

Om det är tillåtet så önskar jag dig lycka till! 😀 Hoppas du hittar ngn tills imorgon!

Finns det inte markeringar längs banan? 36 sekunder per 100 meter ger dig tjugo hålltider. 72 sekunder per halvvarv på löparbana ger dig tio hålltider.

Äsch, jag måste läsa diskussionerna oftare... Jag hade lätt ställt upp; hur kul som helst ju! Gick det bra?

Anna: Det är ju kl. 18 idag!

Jag hade ställt upp om jag inte varit upptagen...

12