Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 16:13Lycka till Ronja - det där fixar du, med eller utan hare! (t+)
Lycka till Ronja - det där fixar du, med eller utan hare! (t+)
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 17:59Ronja, jag hoppas att det gick bra. Om du trots allt måste göra om det kan jag hjälpa dig, men då måste jag ha litet längre framförhållning för planering.
Ronja, jag hoppas att det gick bra. Om du trots allt måste göra om det kan jag hjälpa dig, men då måste jag ha litet längre framförhållning för planering.
Quote from Elias Engqvist on 11 October 2010, 18:03Hon håller nog på och springer just nu!
Hon håller nog på och springer just nu!
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 18:11Har de ingen hangarhund som kan jaga adepterna? Då behövs ingen hare för att få fart.
Har de ingen hangarhund som kan jaga adepterna? Då behövs ingen hare för att få fart.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 18:14Hur måbga löpare i Sverige springer ifrån en schäfer eller belgare utan försprång? Hur långt försprång är rimligt?
Hur måbga löpare i Sverige springer ifrån en schäfer eller belgare utan försprång? Hur långt försprång är rimligt?
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 18:15Så pass långt att man hinner öppna en burk VOV.
Så pass långt att man hinner öppna en burk VOV.
Quote from Funbeat user on 11 October 2010, 23:43Det gick bra, jag fick en bra tid för att ha sprungit det själv. Men "bra" i det här sammanhanget är inte TILLRÄCKLIGT bra. Tyvärr! 🙁
Jag sprang på 12:30, men hade kanske klarat de där sista 30 sekundrarna om jag haft någon som pushat på mig när det va
Det gick bra, jag fick en bra tid för att ha sprungit det själv. Men "bra" i det här sammanhanget är inte TILLRÄCKLIGT bra. Tyvärr! 🙁
Jag sprang på 12:30, men hade kanske klarat de där sista 30 sekundrarna om jag haft någon som pushat på mig när det va
Quote from Elias Engqvist on 11 October 2010, 23:54Precis, det är inte VOV utan Frolic som gäller - eller hur?
Precis, det är inte VOV utan Frolic som gäller - eller hur?
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 07:09varför inte träna till testet nu när du har hela vintern på dig? med lite löpträning borde du klara testet galant, 2km på 12 min är inte så fruktansvärt snabbt eller länge som det kan kännas för den otränade 😉
varför inte träna till testet nu när du har hela vintern på dig? med lite löpträning borde du klara testet galant, 2km på 12 min är inte så fruktansvärt snabbt eller länge som det kan kännas för den otränade 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2010, 11:02Torkad blodpudding!
Nämnde inte rottweilers eftersom de flesta inte riktigt inser att trots sin massa är de ganska accelerationssnabba de med, även om de lättare bruksraserna är värre, eller vinthundar. Eller vorstehs ... Inte skrämselfaktorn jag var ute
Torkad blodpudding!
Nämnde inte rottweilers eftersom de flesta inte riktigt inser att trots sin massa är de ganska accelerationssnabba de med, även om de lättare bruksraserna är värre, eller vinthundar. Eller vorstehs ... Inte skrämselfaktorn jag var ute