Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 22:17Sant Christer, som med mycket annat sitter det någon annanstans.
Sant Christer, som med mycket annat sitter det någon annanstans.
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 08:17Är det nu jag ska bli ledsen för att jag bara har 2,5km till jobbet? (H)
Är det nu jag ska bli ledsen för att jag bara har 2,5km till jobbet? (H)
Quote from Jonny Persson on 13 October 2011, 08:53Det behöver du inte vara Jessie. Det finns inga gränser för hur långa omvägar man kan ta!
Det behöver du inte vara Jessie. Det finns inga gränser för hur långa omvägar man kan ta!
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 09:43Jo Mackan. Före klockan sex på morgonen finns det det. (börjar då)
Jo Mackan. Före klockan sex på morgonen finns det det. (börjar då)
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 13:10Och _efter_ jobbet, då..?
Och _efter_ jobbet, då..?
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 13:11Då är man ju för hungrig för att springa direkt begriper du väl? *hepp!*
Då är man ju för hungrig för att springa direkt begriper du väl? *hepp!*
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 13:16Det har jag aldrig (iaf sällan) märkt.
Jag ser till att äta bra de (ca) 200 dagarna om året som jag springer hem från jobb..
Det har jag aldrig (iaf sällan) märkt.
Jag ser till att äta bra de (ca) 200 dagarna om året som jag springer hem från jobb..
Quote from Elias Engqvist on 13 October 2011, 13:24Efter jobbet är väl före nästa dags jobb?
F.ö. Mackan är man faktiskt begränsad av 24h/dygn (jävla jordsnurr)
Efter jobbet är väl före nästa dags jobb?
F.ö. Mackan är man faktiskt begränsad av 24h/dygn (jävla jordsnurr)
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 13:30Inte alltid Christer.
När man nått upp till din aktningsvärda ålder tycker jag att man bör unna sig lite helgledigt då och då.
Inte alltid Christer.
När man nått upp till din aktningsvärda ålder tycker jag att man bör unna sig lite helgledigt då och då.
Quote from Elias Engqvist on 13 October 2011, 13:32Före är det ändå - bara längre kvar...
Före är det ändå - bara längre kvar...