Quote from Guest on 19 June 2008, 14:35Många startar och en del får support från egna depåer. Är det ett problem,
hur såg det ut i år?
Många startar och en del får support från egna depåer. Är det ett problem,
hur såg det ut i år?
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 14:45mest familjer som stod med en grill och ett plakat:
-heja pappa!Tämligen harmlöst!
Antar att det fanns med organiserade piratdepåer, men såg inga!
mest familjer som stod med en grill och ett plakat:
-heja pappa!
Tämligen harmlöst!
Antar att det fanns med organiserade piratdepåer, men såg inga!
Quote from Emma Sjöberg on 19 June 2008, 14:52Vet att det tog sjutusan till fart på snacket ang depåer när en privat bil försökte langa till en klunga ett år..
Kanske inte det mest smarta när det är över 15000 cyklister ute och hojar på trafikerade vägar..
Vet att det tog sjutusan till fart på snacket ang depåer när en privat bil försökte langa till en klunga ett år..
Kanske inte det mest smarta när det är över 15000 cyklister ute och hojar på trafikerade vägar..
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 15:00VR är ju en tävling med resultatlidtor så det är klart att man vill ha langning från bilar precis som proffsen.
VR är ju en tävling med resultatlidtor så det är klart att man vill ha langning från bilar precis som proffsen.
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 15:05Jag tyckte det räckte med de depåer som fanns, de var bra och jag var proppmätt hela tiden.
Jag tyckte det räckte med de depåer som fanns, de var bra och jag var proppmätt hela tiden.
Quote from Ingela Lindahl on 19 June 2008, 15:47Tycker att det på vissa ställen var direkt farligt när folk stog med stora påsar som man langade till fartgrupperna som kom. Höll på att ställa till med en oycka utanför fagerhult när en snabb grupp i full fart paserade för att strax efter börja på att fö
Tycker att det på vissa ställen var direkt farligt när folk stog med stora påsar som man langade till fartgrupperna som kom. Höll på att ställa till med en oycka utanför fagerhult när en snabb grupp i full fart paserade för att strax efter börja på att fö
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 18:24Egentligen tycker jag inte att själva privatdepåerna är det stora problemet. Det som stökar till det är när dessa depåer är ute och kör, d v s det blir en massa extra bilkörning mitt bland alla cyklar - och då ska de dessutom av från vägen och på igen.
S
Egentligen tycker jag inte att själva privatdepåerna är det stora problemet. Det som stökar till det är när dessa depåer är ute och kör, d v s det blir en massa extra bilkörning mitt bland alla cyklar - och då ska de dessutom av från vägen och på igen.
S
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 18:26Service är på höger sida...............
Ganska underligt att de ska korsa körbanan för att ta service. Det är som gjort för krascher.
Service är på höger sida...............
Ganska underligt att de ska korsa körbanan för att ta service. Det är som gjort för krascher.
Quote from Mats Andersson on 19 June 2008, 19:45http://www.hejcyklist.se/2008/06/egna-depaer/
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 19:47Lite besökare på sidan?
Lite besökare på sidan?