Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEgna depåer på VR. Ett problem?
You need to log in to create posts and topics.

Många startar och en del får support från egna depåer. Är det ett problem,
hur såg det ut i år?

mest familjer som stod med en grill och ett plakat:
-heja pappa!

Tämligen harmlöst!

Antar att det fanns med organiserade piratdepåer, men såg inga!

Vet att det tog sjutusan till fart på snacket ang depåer när en privat bil försökte langa till en klunga ett år..
Kanske inte det mest smarta när det är över 15000 cyklister ute och hojar på trafikerade vägar..

VR är ju en tävling med resultatlidtor så det är klart att man vill ha langning från bilar precis som proffsen.

Jag tyckte det räckte med de depåer som fanns, de var bra och jag var proppmätt hela tiden.

Tycker att det på vissa ställen var direkt farligt när folk stog med stora påsar som man langade till fartgrupperna som kom. Höll på att ställa till med en oycka utanför fagerhult när en snabb grupp i full fart paserade för att strax efter börja på att fö

Egentligen tycker jag inte att själva privatdepåerna är det stora problemet. Det som stökar till det är när dessa depåer är ute och kör, d v s det blir en massa extra bilkörning mitt bland alla cyklar - och då ska de dessutom av från vägen och på igen.

S

Service är på höger sida...............
Ganska underligt att de ska korsa körbanan för att ta service. Det är som gjort för krascher.

http://www.hejcyklist.se/2008/06/egna-depaer/

Lite besökare på sidan?