Quote from Peter Litzén on 21 June 2008, 07:31Ja tycker de är okej med egna depåer om de sköts rätt o inte ställer till de för andra cyklister ...
För i år hade vi egen depå o nu ser ja de svårt att gå in i en vanlig depå för de tar en sån lång tid bara för att fylla på vatten flaskorna för folk tyck
Ja tycker de är okej med egna depåer om de sköts rätt o inte ställer till de för andra cyklister ...
För i år hade vi egen depå o nu ser ja de svårt att gå in i en vanlig depå för de tar en sån lång tid bara för att fylla på vatten flaskorna för folk tyck
Quote from Fredrik Nilsson on 26 June 2008, 21:56Jag ser det på ett annat sätt. VR har vissa regler, och dom bör man följa, även om man inte gillar dom. Annars deltar man inte på lika villkor som alla andra.
Huvudanledningen till att ha egna depåer är ju för att spara tid, dvs få en bättre tid på varve
Jag ser det på ett annat sätt. VR har vissa regler, och dom bör man följa, även om man inte gillar dom. Annars deltar man inte på lika villkor som alla andra.
Huvudanledningen till att ha egna depåer är ju för att spara tid, dvs få en bättre tid på varve
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 22:36Utvecklingen med egna depåer är helt bedrövlig. Vill man tävla så gör det i H-sport eller Veteran klasserna. Bara att lösa licens och köra. Problemet med VR är mängden cyklister och tiden för loppet. Jobbarkompisen Janne kom 250 km, då han blev påkörd vid
Utvecklingen med egna depåer är helt bedrövlig. Vill man tävla så gör det i H-sport eller Veteran klasserna. Bara att lösa licens och köra. Problemet med VR är mängden cyklister och tiden för loppet. Jobbarkompisen Janne kom 250 km, då han blev påkörd vid
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 22:37Synd att man inte får köra i damklasserna.
Synd att man inte får köra i damklasserna.
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 22:42Kan man inte förfalska legget? funderar på att anmäla mig i P-14 eller dyl de är inte så snabba (eller lagom). (H)
Kan man inte förfalska legget? funderar på att anmäla mig i P-14 eller dyl de är inte så snabba (eller lagom). (H)
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 22:44De ställer av oss uppför så det visslar om det....
De ställer av oss uppför så det visslar om det....
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 22:47Varför finns det inga landsvägslopp som är nerför? Det finns ju Downhill för skogsmullarna. (H)
Varför finns det inga landsvägslopp som är nerför? Det finns ju Downhill för skogsmullarna. (H)
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 09:39Det svåra med VR verkar vara att kombinera det stora antalet motionärscyklister med de som cyklar väldigt snabbt. Den glade motionären stannar gärna vid varje depå och ser det som en stor del av upplevelsen att få ta det lugnt i depåerna och snacka skit m
Det svåra med VR verkar vara att kombinera det stora antalet motionärscyklister med de som cyklar väldigt snabbt. Den glade motionären stannar gärna vid varje depå och ser det som en stor del av upplevelsen att få ta det lugnt i depåerna och snacka skit m
Quote from Camilla Höög on 27 June 2008, 09:46Jag har aldrig märkt några privata depåer eller trängsel någonstans på Vätternrundan. Kan ju bero på att jag startar 21:06 på fredagkvällen och är i mål runt 7 på lördag morgon 🙂
Lugnt och skönt i alla depåer. Ingen stress och stoppen går ändå väldigt
Jag har aldrig märkt några privata depåer eller trängsel någonstans på Vätternrundan. Kan ju bero på att jag startar 21:06 på fredagkvällen och är i mål runt 7 på lördag morgon 🙂
Lugnt och skönt i alla depåer. Ingen stress och stoppen går ändå väldigt
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 11:49Problemet är inte att vissa kör snabbt, problemet är att man inte tar någon hänsyn till motionärerna. Blev själv omkörd av 4.30-tåget (i mål på 7,30 tim) efter Karlsborg, bråttom ja visst, men hänsyn till övriga på vägen, ICKE.
Vi/De som vill "köra på" m
Problemet är inte att vissa kör snabbt, problemet är att man inte tar någon hänsyn till motionärerna. Blev själv omkörd av 4.30-tåget (i mål på 7,30 tim) efter Karlsborg, bråttom ja visst, men hänsyn till övriga på vägen, ICKE.
Vi/De som vill "köra på" m