Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 15:14Jag tycker Anders idé var strålande; vill man köra snabbt och slippa trängsel se till att starta tidigt. Då har man ju fritt blås!
Jag tycker Anders idé var strålande; vill man köra snabbt och slippa trängsel se till att starta tidigt. Då har man ju fritt blås!
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 15:19Inte många som vill köra i klunga i mörkret - positiva klubben kommenterar 😉
Inte många som vill köra i klunga i mörkret - positiva klubben kommenterar 😉
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 16:18"Splittringen sker alltså ständigt vid huruvida tävlingsinriktade cyklister ska anpassa sig till motionärerna, eller tvärtom?"
Splittring? Jag har inte sett någon splittring. Sedan tycker jag att det är fel att säga att några ska anpassa sig efter några
"Splittringen sker alltså ständigt vid huruvida tävlingsinriktade cyklister ska anpassa sig till motionärerna, eller tvärtom?"
Splittring? Jag har inte sett någon splittring. Sedan tycker jag att det är fel att säga att några ska anpassa sig efter några
Quote from j sollerman on 27 June 2008, 16:37De kommer aldrig bli bra. Dom som åker snabbast kommer aldrig läsa sig ta hänsyn till dom som kör långsamt och dom som kör långsamt kommer aldrig lära sig ta hänsyn till dom som kör snabbt.
De kommer aldrig bli bra. Dom som åker snabbast kommer aldrig läsa sig ta hänsyn till dom som kör långsamt och dom som kör långsamt kommer aldrig lära sig ta hänsyn till dom som kör snabbt.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 19:59Hej.
Problemet mellan snabbis/motionär skulle kunna lösas genom att ha gemensam start. Låt säga 0500. Och 10 startgrupper med följande indelning grupp 1, <8. 17.(och med belysningskrav på grupp 10.) Och tänk vad skönt det måste var
Hej.
Problemet mellan snabbis/motionär skulle kunna lösas genom att ha gemensam start. Låt säga 0500. Och 10 startgrupper med följande indelning grupp 1, <8. 17.(och med belysningskrav på grupp 10.) Och tänk vad skönt det måste var
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 20:34Lösningen är radbrytning.
I övrigt tyckte jag VR funkade perfekt med riktigt fina depåer och oerhört trevligt folk som arrangerade allt runt loppet.
Såg inga stora problem i kontakten "snabbåkare" och motionärer. Tycker dock att motionärer, och i mitt
Lösningen är radbrytning.
I övrigt tyckte jag VR funkade perfekt med riktigt fina depåer och oerhört trevligt folk som arrangerade allt runt loppet.
Såg inga stora problem i kontakten "snabbåkare" och motionärer. Tycker dock att motionärer, och i mitt
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 20:38😀
😀
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 20:52Jag har aldrig cyklat VR så jag kan inte ha så mkt åsikter i denna diskussion men följer den med stort intresse och håller med om att
radbrytningar är en bra uppfinning.
Jag har aldrig cyklat VR så jag kan inte ha så mkt åsikter i denna diskussion men följer den med stort intresse och håller med om att
radbrytningar är en bra uppfinning.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 20:55hmm vad är vr för något ? de har jag aldrig cyklat heller
hmm vad är vr för något ? de har jag aldrig cyklat heller
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 20:58Virtual Reality?
Vecko Revyn?
Vibration Reduction?
Virtual Reality?
Vecko Revyn?
Vibration Reduction?