Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 21:24haha ni är så underbart gäng 🙂 händer annars då ?
haha ni är så underbart gäng 🙂 händer annars då ?
Quote from Lena O on 29 June 2008, 08:24P: Du har inte slagit Nicke-Tierps rekord på 7 punka 😉
P: Du har inte slagit Nicke-Tierps rekord på 7 punka 😉
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 09:38Hej Gary.
"P: Du har inte slagit Nicke-Tierps rekord på 7 punka "
Och vid gud hoppas jag att jag aldrig gör detta;) 7 st punka är mer än vad jag skulle klara av.
Vänligen
P.
Hej Gary.
"P: Du har inte slagit Nicke-Tierps rekord på 7 punka "
Och vid gud hoppas jag att jag aldrig gör detta;) 7 st punka är mer än vad jag skulle klara av.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 10:28Sju punkteringar på 30 mil låter för mig som antingen osannolik otur, eller mer troligt, inkompetens. Säkert satt det kvar glas eller metall i däcket som han aldrig plockade bort, antingen pga okunnighet eller slarv. Eller så var däcken undermåliga, och d
Sju punkteringar på 30 mil låter för mig som antingen osannolik otur, eller mer troligt, inkompetens. Säkert satt det kvar glas eller metall i däcket som han aldrig plockade bort, antingen pga okunnighet eller slarv. Eller så var däcken undermåliga, och d
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 10:57oj 7 punka de blev väl inte billigt att laga =)
oj 7 punka de blev väl inte billigt att laga =)
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 13:15Men han har en snygg tröja enligt rykte.
Men han har en snygg tröja enligt rykte.
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 15:00david,japps de är en snygg tröja han ha
david,japps de är en snygg tröja han ha
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 15:57Hej Rasmus.
"Sju punkteringar på 30 mil låter för mig som antingen osannolik otur, eller mer troligt, inkompetens. Säkert satt det kvar glas eller metall i däcket som han aldrig plockade bort, antingen pga okunnighet eller slarv."
Jag får nog tillskriva
Hej Rasmus.
"Sju punkteringar på 30 mil låter för mig som antingen osannolik otur, eller mer troligt, inkompetens. Säkert satt det kvar glas eller metall i däcket som han aldrig plockade bort, antingen pga okunnighet eller slarv."
Jag får nog tillskriva
Quote from Lars Ekegård on 29 June 2008, 19:23Rasmus> Nicke med punkorna har tävlat på cykel sen innan du blev född har bättre koll än vad du kan ana så inkompetens och okunnighet har inte så mycket med saken att göra.
Rasmus> Nicke med punkorna har tävlat på cykel sen innan du blev född har bättre koll än vad du kan ana så inkompetens och okunnighet har inte så mycket med saken att göra.
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 19:28tal om cyklar,är de någon som vet vad de kan varaa för fel på mina växlar? den växlar av sig själv
tal om cyklar,är de någon som vet vad de kan varaa för fel på mina växlar? den växlar av sig själv