Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 19:32Madelen.
Du får nog fråga det i en annan tråd. En som handlar om cykelmek kanske. Fast det går nog snabbare att lämna in cykeln än för oss att förstå vad det är för fel på dina växlar 🙂
Madelen.
Du får nog fråga det i en annan tråd. En som handlar om cykelmek kanske. Fast det går nog snabbare att lämna in cykeln än för oss att förstå vad det är för fel på dina växlar 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 19:34annamarie okis jag ska göra de ,sorry
annamarie okis jag ska göra de ,sorry
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 20:04Inget att vara ledsen över :D. Här är vi goa å glada gubbar å gummor.
Inget att vara ledsen över :D. Här är vi goa å glada gubbar å gummor.
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 21:17Han får vara hur gammal som helst. Sju punkor på 30 mil är visserligen teoretiskt möjligt genom ren slump, men det mest sannolika är att nåt är fel. På tekniken eller utrustningen.
Min teori är att folk som punkar ofta, envisas med att köra på lövtunna d
Han får vara hur gammal som helst. Sju punkor på 30 mil är visserligen teoretiskt möjligt genom ren slump, men det mest sannolika är att nåt är fel. På tekniken eller utrustningen.
Min teori är att folk som punkar ofta, envisas med att köra på lövtunna d
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 21:24Snarare på för billiga däck...
Snarare på för billiga däck...
Quote from Fredric Lagerström on 29 June 2008, 21:41Jag fick två punkor inom loppet av tio sekunder häromdan nere i malmö. Först ser jag framdäcket, aaah nej attans, strax därpå ser jag, bakdäcket med! ooo nej.
Säkert nåt glas som låg där i Malmö.
Jag fick två punkor inom loppet av tio sekunder häromdan nere i malmö. Först ser jag framdäcket, aaah nej attans, strax därpå ser jag, bakdäcket med! ooo nej.
Säkert nåt glas som låg där i Malmö.
Quote from Emma Sjöberg on 30 June 2008, 08:24Nicke har inget av det där du räknar upp Pontus!! han kör på en hyffsad Aluracer som inte är det lättaste som finns och kör på däck som ska hålla, dessutom inga lövtunna slangar heller.. Han hade bara sjuhelvetes otur när man inte hittade vad som var fel
Nicke har inget av det där du räknar upp Pontus!! han kör på en hyffsad Aluracer som inte är det lättaste som finns och kör på däck som ska hålla, dessutom inga lövtunna slangar heller.. Han hade bara sjuhelvetes otur när man inte hittade vad som var fel
Quote from Elias Engqvist on 30 June 2008, 08:51Det KAN ha varit jymdstrålning!
Det KAN ha varit jymdstrålning!
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 10:00Har bara haft en punktering någonsin, men då ligger jag ju alltid bakom andra som samlar upp dom otäcka glasbitarna 😉
(Den enda punkan var på upploppet in mot mål och jag ledde, dvs det fanns ingen annan att snika bakom.)
Har bara haft en punktering någonsin, men då ligger jag ju alltid bakom andra som samlar upp dom otäcka glasbitarna 😉
(Den enda punkan var på upploppet in mot mål och jag ledde, dvs det fanns ingen annan att snika bakom.)
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 10:02När startade du då?
När startade du då?