Quote from Guest on 23 October 2010, 20:24Hej hej!
Jag efterlyser en joggingrunda i trakten kring Tallkrogen/Gubbängen/Hökarängen som inte är på asfalt. Gjorde en sökning i forumen men hittade ingenting. Någon som har något tips?
Hej hej!
Jag efterlyser en joggingrunda i trakten kring Tallkrogen/Gubbängen/Hökarängen som inte är på asfalt. Gjorde en sökning i forumen men hittade ingenting. Någon som har något tips?
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 20:34Spring runt hela eller delar av Magelungen.
Det finns massor av stigar i skogen på Farstanäset.
Du har spåret i Hökarängen. En vanlig elljusslinga på 2-2,5 km
Du har halvtaskigt uppmärkta spår i Tallkrogsskogen (ej belysning)
Drevviken och runt Flaten. Sk
Spring runt hela eller delar av Magelungen.
Det finns massor av stigar i skogen på Farstanäset.
Du har spåret i Hökarängen. En vanlig elljusslinga på 2-2,5 km
Du har halvtaskigt uppmärkta spår i Tallkrogsskogen (ej belysning)
Drevviken och runt Flaten. Sk
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 21:23Shit! Massor med alternativ alltså! Mycket tack.
Shit! Massor med alternativ alltså! Mycket tack.
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 21:47Björkhagen är ju inte så långt bort heller...
Björkhagen är ju inte så långt bort heller...
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 22:08Jo, det finns alternativ men inga direkt uppenbara utanför husknuten om man bor i Tallkrogen/Gubbängen och skyr hårt underlag. Ellinor har några bra tips.
Springa ned til Sköndal utmed Drevviken och över till Orheim, vidare till Flaten, runda den och sed
Jo, det finns alternativ men inga direkt uppenbara utanför husknuten om man bor i Tallkrogen/Gubbängen och skyr hårt underlag. Ellinor har några bra tips.
Springa ned til Sköndal utmed Drevviken och över till Orheim, vidare till Flaten, runda den och sed
Quote from Funbeat user on 23 October 2010, 23:09"Spåret i Hökarängen" antar jag är detsamma som Fagersjö motionsspår, ett elljusspår på 3,2 km i skogen söder om Hökarängen. En ganska tuff backe ingår.
http://www.stockholm.se/-/Serviceenhetsdetaljer/?enhet=9f28076ee2e9495088deda7144b04112Det finns ett
"Spåret i Hökarängen" antar jag är detsamma som Fagersjö motionsspår, ett elljusspår på 3,2 km i skogen söder om Hökarängen. En ganska tuff backe ingår.
http://www.stockholm.se/-/Serviceenhetsdetaljer/?enhet=9f28076ee2e9495088deda7144b04112
Det finns ett
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 16:31Åh, fab! Den här tråden kommer jag komma tillbaka till. Ska flytta från "fantastiskt naturreservat runt knuten" (Järvafältet) till .. ja, Gubbängen. Kollade på kartan och såg ett stooort fint grönt område som jag sen insåg var Skogskyrkogården och därmed
Åh, fab! Den här tråden kommer jag komma tillbaka till. Ska flytta från "fantastiskt naturreservat runt knuten" (Järvafältet) till .. ja, Gubbängen. Kollade på kartan och såg ett stooort fint grönt område som jag sen insåg var Skogskyrkogården och därmed
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 16:40Några frågor till er som kan något om den aktuella delen av stan..
"Tallkrogsskogen", är det den som ligger precis söder om Svedmyra på kartorna?
Sen undrar jag hur man springer "runt delar av" en sjö?
samt: hur tar man sig till Ågesta utan bil?
men
Några frågor till er som kan något om den aktuella delen av stan..
samt: hur tar man sig till Ågesta utan bil?
men
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 20:55Jag har också flyttat från Järvafältet till Gubbängen!
Skogen söder om Svedmyra är Majroskogen. Inte något vidare att springa i enligt min mening. Norr om Svedmyra och Tallkrogen ligger Svedmyraskogen. Där finns det spår, men jag har inte testat dem. Tal
Jag har också flyttat från Järvafältet till Gubbängen!
Skogen söder om Svedmyra är Majroskogen. Inte något vidare att springa i enligt min mening. Norr om Svedmyra och Tallkrogen ligger Svedmyraskogen. Där finns det spår, men jag har inte testat dem. Tal
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 20:59"Tallkrogsskogen", är det den som ligger precis söder om Svedmyra på kartorna?
Ja, det stämmer
Man tar antingen Farstanäsbron eller Ågestabron över till andra sidan 🙂
samt: hur tar man sig t
Ja, det stämmer
Man tar antingen Farstanäsbron eller Ågestabron över till andra sidan 🙂
samt: hur tar man sig t