Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Ellinor: fantastiskt med svar! Åh jag har varit så orolig över att flytta till den där okända delen av stan men det är klart att funbeat levererar svar på frågor innan man ens hunnit ställa dem. (t+)

Sen såg jag också att Stockholms kommun har en bra hem

Man kan åka tunnelbana till Farsta Strand och gå eller springa till Ågesta. Det är 2,5 km från T-banan till spårcentralen. Genom att hoppa på någon lämplig buss kan man nog spara in en kilometer.

Här är en karta: Där syns också broarna över Magelungen.

Det går buss hela vägen om man vill, men den går inte så ofta. Jag tog den aldrig när jag var där och åkte skidor, även om jag såg den ibland, utan promenerade dit.

Som någon tidigare sa - toppentråd! Bor vid Sandsborg och har mest nyttjat Årstaviken och Kärrtorp, men alt är jättebra! Får nog vänta dock, med tanke på gravt stukad fot.

Du kan springa från Kärrtorps IP. Där finns ett 2,5 km spår och sen kan springa mot Hammarbybacken eller mot Söderbysjön eller ända till Hellas. Härliga spår och till viss del upplysta.
I princip kan du springa hur långt du vill.

För den som letar efter motionsspår så måste jag tipsa LöparGuiden (det råkar vara jag själv som har gjort den) http://loparguiden.se

12