Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEM-loppet
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej! Jag tänkte springa EM-milen i Göteborg 5 augusti, är lite nyfiken på att se om jag fixar en hel mil.

Fler som ska delta? 🙂

Det fixar du Anna!!

Jag tror jag ska springa loppet. Och det är klart att du klarar loppet:)

Tja Anna,
Det kommer gå galant:)
Jag e sugen, kommer nog va fint.

//Lobbe

ja, man blir ganska lyrisk efter ett lopp, eller hur? Lobbe - tränar du mkt löpning? hur ofta/mycket?

Visst blir man salig efter ett löp! Särskilt skumt tycker jag det är med tiden oxå.
Har vid samtliga lopp jag startat i gjort ett nytt personbästa 🙂 Då utan att jag själv tycker att jag tagit i vare sig mer eller mindre än vid träning..?

Absolut mersm

Jag har anmält mig. Pga skador så blev det inget Göteborgsvarv, nu har jag kunnat tränat ett tag så skitsugen är man.

Anna -
Nej det kan jag inte påstå att jag gör, jag försöker komma ut lite då och då 🙂

Du själv då?

//Lobbe

Nej, det är mest när jag tävlar om jag ska vara ärlig. det blir mkt cykel och F&S för min del i övrigt, och jogging/löpning skapar bara mer träning för benen som jag inte behöver... det är cykelsäsong! 🙂

loppen är en kul grej, ett sätt att motionera o

Jag har oxå anmält mig. Tvekade ett tag eftersom jag fortfarande har minnen från den bastulika värmen från första em-loppet, var tvungen att gå ett par km, men i år ska ni se att det blir alldeles lagom varmt! Det är alltid kul att springa lopp i Götebor

12