Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 19:31Hon pratade med GP på plats och Emilia gnällde i TV.
Glenning kommer att ha en tuff sommar..
Hon pratade med GP på plats och Emilia gnällde i TV.
Glenning kommer att ha en tuff sommar..
Quote from Lars Ekegård on 29 June 2009, 19:45Det är varken den första eller den sista gången där dom stora(favoriterna) tittar på varandra, bevakar, tvekar och väntar och låter någon annan vinna och sen skyller på varandra.
Om jag inte minns fel så är det väl 3e gången på raken det hänt på damernas
Det är varken den första eller den sista gången där dom stora(favoriterna) tittar på varandra, bevakar, tvekar och väntar och låter någon annan vinna och sen skyller på varandra.
Om jag inte minns fel så är det väl 3e gången på raken det hänt på damernas
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 08:16Det är väl det som är en del av charmen med linjelopp?? Inte alltid den starkaste, utan den smartaste som vinner 🙂
Det är väl det som är en del av charmen med linjelopp?? Inte alltid den starkaste, utan den smartaste som vinner 🙂
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 08:24+1, annars hade jag aldrig vunnit några tävlingar.
+1, annars hade jag aldrig vunnit några tävlingar.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 10:35Storfräsarna till damer kanske skulle kolla lite cykel på Eurosport. Då skulle de kunna se taktisk körning på hög nivå. Jag kan ALLT om taktik. Men jag kollar också mycket på Eurosport. 🙂
Storfräsarna till damer kanske skulle kolla lite cykel på Eurosport. Då skulle de kunna se taktisk körning på hög nivå. Jag kan ALLT om taktik. Men jag kollar också mycket på Eurosport. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 12:29kunskap är lätt att bära
(t+) Håkan G.
kunskap är lätt att bära
(t+) Håkan G.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 13:33Äh...journalister gör dessutom som vanligt en storm i ett vattenglas
Äh...journalister gör dessutom som vanligt en storm i ett vattenglas
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 13:36Inte alla i fältet som har tillgång till helikopteröverblick.
Inte alla i fältet som har tillgång till helikopteröverblick.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 20:49Emma behövde ingen helikopteröverblick. Hon hade väl Susanne intill sig?
Emma behövde ingen helikopteröverblick. Hon hade väl Susanne intill sig?
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 20:53Ibland var nog Susanne bakom henne men det fick hon säkert höra på "Nynorsk" i örat.
Ibland var nog Susanne bakom henne men det fick hon säkert höra på "Nynorsk" i örat.