Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 20:57Jag kan ändå gilla det där. Riktiga stjärnor som visar att de är ganska obarmhärtiga, man måste vara stenhård för att bli bäst. Både genom att köra sitt eget race och att våga säga vad man tycker om de som kör sitt race.
Allt för ofta ser man de som låts
Jag kan ändå gilla det där. Riktiga stjärnor som visar att de är ganska obarmhärtiga, man måste vara stenhård för att bli bäst. Både genom att köra sitt eget race och att våga säga vad man tycker om de som kör sitt race.
Allt för ofta ser man de som låts
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 21:06Att det finns ordväxling under loppen är en sak men inte sedan i media. Det är bara att köra fortare och ändra sin taktik om cykelskorna inte passar.
Susanne kör efter sin förmåga och har ingen reel chans mot Fahlin, Johansson och Lindberg i en spurt.
Att det finns ordväxling under loppen är en sak men inte sedan i media. Det är bara att köra fortare och ändra sin taktik om cykelskorna inte passar.
Susanne kör efter sin förmåga och har ingen reel chans mot Fahlin, Johansson och Lindberg i en spurt.
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 08:29Håller med Fredrik N. Kul med svenska idrottstjejer som visar lite temperament! (t+) Vad det hela grundar sig på är väl egentligen att Emma i grund och botten är sur och förbannad på sig själv för att hon var så (förlåt Emma) korkad så att hon föll på ege
Håller med Fredrik N. Kul med svenska idrottstjejer som visar lite temperament! (t+) Vad det hela grundar sig på är väl egentligen att Emma i grund och botten är sur och förbannad på sig själv för att hon var så (förlåt Emma) korkad så att hon föll på ege
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 13:04Instämmer: Ljungskog har inte den star-quality som jag tror svensk cykel behöver (tv-repotage från källaren, svara "vatten" på favoritdryck osv osv). Emma kan bli cyklingens Zlatan!
Instämmer: Ljungskog har inte den star-quality som jag tror svensk cykel behöver (tv-repotage från källaren, svara "vatten" på favoritdryck osv osv). Emma kan bli cyklingens Zlatan!
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 13:57hur många gånger kan man skriva - "I" - i en blogg innan det blir tröttsamt ibland är det faktiskt rätt så skönt om stjärnorna bara låter resultaten tala 🙂
hur många gånger kan man skriva - "I" - i en blogg innan det blir tröttsamt ibland är det faktiskt rätt så skönt om stjärnorna bara låter resultaten tala 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 14:08Va, kör Emma på smärtstillande?
Va, kör Emma på smärtstillande?
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 14:10Zlatan har gett upphov till några sköna kommentarer - ser jag inga i bloggen?
Zlatan har utmanat svenskheten - ser jag inget av i bloggen?
Zlatan har gett upphov till några sköna kommentarer - ser jag inga i bloggen?
Zlatan har utmanat svenskheten - ser jag inget av i bloggen?
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 14:15Men hon pratar på lite nynorsk dialekt med lite belgisknorrländsk brytning.
Men hon pratar på lite nynorsk dialekt med lite belgisknorrländsk brytning.
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 16:22Nu var det ju mer Zlatans star-quality jag tänkte på: att våga vara kaxig OCH ha resultat som backar upp storkäftigheten.
Gnälliga uttalanden som Emmas om SM får man liksom tugga i sig ibland. Naturligtvis kan hon inte förvänta sig annat än att alla gör
Nu var det ju mer Zlatans star-quality jag tänkte på: att våga vara kaxig OCH ha resultat som backar upp storkäftigheten.
Gnälliga uttalanden som Emmas om SM får man liksom tugga i sig ibland. Naturligtvis kan hon inte förvänta sig annat än att alla gör
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 16:47Är hon så högt rankad så får hon visa det också på SM.
Då borde hon cykla lite fortare och inte sitta o fånstirra på Ljungskog.Då blir två andra 34-åringar som tar de första platserna och Marie som plockar bronset i en snygg Alrikssoncykel.se sandwich m
Är hon så högt rankad så får hon visa det också på SM.
Då borde hon cykla lite fortare och inte sitta o fånstirra på Ljungskog.
Då blir två andra 34-åringar som tar de första platserna och Marie som plockar bronset i en snygg Alrikssoncykel.se sandwich m