Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEmma Johansson sågar Ljungskog
You need to log in to create posts and topics.

Jag kan ändå gilla det där. Riktiga stjärnor som visar att de är ganska obarmhärtiga, man måste vara stenhård för att bli bäst. Både genom att köra sitt eget race och att våga säga vad man tycker om de som kör sitt race.

Allt för ofta ser man de som låts

Att det finns ordväxling under loppen är en sak men inte sedan i media. Det är bara att köra fortare och ändra sin taktik om cykelskorna inte passar.
Susanne kör efter sin förmåga och har ingen reel chans mot Fahlin, Johansson och Lindberg i en spurt.

Håller med Fredrik N. Kul med svenska idrottstjejer som visar lite temperament! (t+) Vad det hela grundar sig på är väl egentligen att Emma i grund och botten är sur och förbannad på sig själv för att hon var så (förlåt Emma) korkad så att hon föll på ege

Instämmer: Ljungskog har inte den star-quality som jag tror svensk cykel behöver (tv-repotage från källaren, svara "vatten" på favoritdryck osv osv). Emma kan bli cyklingens Zlatan!

hur många gånger kan man skriva - "I" - i en blogg innan det blir tröttsamt ibland är det faktiskt rätt så skönt om stjärnorna bara låter resultaten tala 🙂

Va, kör Emma på smärtstillande?

Zlatan har gett upphov till några sköna kommentarer - ser jag inga i bloggen?
Zlatan har utmanat svenskheten - ser jag inget av i bloggen?

Men hon pratar på lite nynorsk dialekt med lite belgisknorrländsk brytning.

Nu var det ju mer Zlatans star-quality jag tänkte på: att våga vara kaxig OCH ha resultat som backar upp storkäftigheten.

Gnälliga uttalanden som Emmas om SM får man liksom tugga i sig ibland. Naturligtvis kan hon inte förvänta sig annat än att alla gör

Är hon så högt rankad så får hon visa det också på SM.
Då borde hon cykla lite fortare och inte sitta o fånstirra på Ljungskog.

Då blir två andra 34-åringar som tar de första platserna och Marie som plockar bronset i en snygg Alrikssoncykel.se sandwich m