Quote from Guest on 16 July 2010, 19:34Nu i sommartider är företeelsen After Work frekvent förekommande.
Nån som vet hur mycket man "pajjar" träningen (exempelvis 5 km löpning) om man tar en starköl/ett glas vin o sen springer ca 2 timmar efter?
Nu i sommartider är företeelsen After Work frekvent förekommande.
Nån som vet hur mycket man "pajjar" träningen (exempelvis 5 km löpning) om man tar en starköl/ett glas vin o sen springer ca 2 timmar efter?
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 19:44Ta biran å vinet EFTER träningen istället....men då missar du ju den där sociala biter liksom....After Work -lättöl då???????
Ta biran å vinet EFTER träningen istället....men då missar du ju den där sociala biter liksom....After Work -lättöl då???????
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 19:51Alkoholfri öl, eller Ramlösa, funkar fint, tycker jag. Den riktiga ölen får man sen efter passet, som belöning 🙂
Alkoholfri öl, eller Ramlösa, funkar fint, tycker jag. Den riktiga ölen får man sen efter passet, som belöning 🙂
Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 22:28Äsch, det har hänt här också att det slunkit ner ett halvt glas vin till maten och sen har jag blivit sugen på en runda efteråt.
Jag har inte känt att det hindrat mig och så har jag resonerat som att kroppen mår bättre av vinet och löpningen än av bara vi
Äsch, det har hänt här också att det slunkit ner ett halvt glas vin till maten och sen har jag blivit sugen på en runda efteråt.
Jag har inte känt att det hindrat mig och så har jag resonerat som att kroppen mår bättre av vinet och löpningen än av bara vi
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 11:23Jag tog ett par mellisar i går, sedan en mil och efteråt blev det tom 4 Corona till.
Tiden mellan de första och löpningen var kanske någon timme och jag kände ingen "ill effect" alls, men å andra sidan intogs de i lugnt takt och utan någon som helst kän
Jag tog ett par mellisar i går, sedan en mil och efteråt blev det tom 4 Corona till.
Tiden mellan de första och löpningen var kanske någon timme och jag kände ingen "ill effect" alls, men å andra sidan intogs de i lugnt takt och utan någon som helst kän
Quote from ellen olsson on 17 July 2010, 17:50Det är nästan bara i Sverige det anses vara ett problem. I de flesta andra europeiska länder förekommer inte frågeställningen... 😉
Det är nästan bara i Sverige det anses vara ett problem. I de flesta andra europeiska länder förekommer inte frågeställningen... 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 22:02Run with the Hash House Harriers and you can have a beer halfway and lots of it afterwards (ON-ON!) 🙂
Run with the Hash House Harriers and you can have a beer halfway and lots of it afterwards (ON-ON!) 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 17 July 2010, 22:04Vad säger WADA och dopingreglementet om alkohol före träning?
Vad säger WADA och dopingreglementet om alkohol före träning?
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 22:13Alkohol vid träning är väl inget WADA förbjuder?
Alkohol vid träning är väl inget WADA förbjuder?
Quote from ellen olsson on 17 July 2010, 22:17Det är OK vid tävling också för de flesta idrotterna.
Det är OK vid tävling också för de flesta idrotterna.