Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 20:01Inte sett på länge...
Inte sett på länge...
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 21:10Bor på landet.
Ytterst sällan.
Bor på landet.
Ytterst sällan.
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 23:02Jag har stora problem att komma in (felmeddelande bild enligt ovan). Felet har uppkommit senaste dagarna. Felet uppkommer när jag försöker logga in på funbeat.se. Däremot kommer jag in och kan läsa diskussioner via en tidigare använd länk www.funbeat.se/d
Jag har stora problem att komma in (felmeddelande bild enligt ovan). Felet har uppkommit senaste dagarna. Felet uppkommer när jag försöker logga in på funbeat.se. Däremot kommer jag in och kan läsa diskussioner via en tidigare använd länk http://www.funbeat.se/d
Quote from paceUP! on 29 July 2014, 08:06Har också fått felmeddelande och inte kunnat logga in senaste dagarna
Har också fått felmeddelande och inte kunnat logga in senaste dagarna
Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 08:42Samma fel hos mig ett flertal gånger på sistone. 🙁
Samma fel hos mig ett flertal gånger på sistone. 🙁
Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 09:10Ja, både igår och i förrgår var det så.
Ja, både igår och i förrgår var det så.
Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 10:22Har också fått upp den rutan - speciellt i söndags. Jag drog den slutsatsen att åskan slagit ned i servern och det var det som var orsaken.... vår router hemma slogs ut i ovädret, därav slutsatsen.
Har också fått upp den rutan - speciellt i söndags. Jag drog den slutsatsen att åskan slagit ned i servern och det var det som var orsaken.... vår router hemma slogs ut i ovädret, därav slutsatsen.
Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 11:03Överbelastning? Jag har knappt kunnat logga in de senaste kvällarna. Får upp det där felmeddelandet hela tiden.
Överbelastning? Jag har knappt kunnat logga in de senaste kvällarna. Får upp det där felmeddelandet hela tiden.
Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 11:31Det är väldigt längesen jag fick upp den rutan, tycker att fb "skött" sig exemplariskt sista tiden. 🙂
Det är väldigt längesen jag fick upp den rutan, tycker att fb "skött" sig exemplariskt sista tiden. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 16:53mycket frekvent hos mig också sedan i Söndags, idag verkar det bättre
mycket frekvent hos mig också sedan i Söndags, idag verkar det bättre