Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 22:36Fungerar för idag!
Fungerar för idag!
Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 22:59Ja, idag funkar det perfekt igen.
Ja, idag funkar det perfekt igen.
Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 23:07Hade den hela dagen igår med FireFox, att skriva in sitt namn (som man är reggad i funbeat) i adressraden, via historiken, gör att man kan nå sin egen sida, men inte via www.funbeat.se
Hade den hela dagen igår med FireFox, att skriva in sitt namn (som man är reggad i funbeat) i adressraden, via historiken, gör att man kan nå sin egen sida, men inte via http://www.funbeat.se
Quote from Funbeat user on 31 July 2014, 09:10Jag har sluppit se det meddelandet. Det är inte så att ni så här under sommaren sitter på mobil uppkoppling?
Jag har sluppit se det meddelandet. Det är inte så att ni så här under sommaren sitter på mobil uppkoppling?
Quote from Funbeat user on 31 July 2014, 11:16Har inte sett den där skylten på länge. Mobilnäten har mycket problem just nu.
Har inte sett den där skylten på länge. Mobilnäten har mycket problem just nu.
Quote from Funbeat user on 31 July 2014, 12:03Jag hade felet samma kväll som de andra här ovanför - på ADSL så det har inget med mobilnäten att göra
Jag hade felet samma kväll som de andra här ovanför - på ADSL så det har inget med mobilnäten att göra
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 14:08Det var ett tillfälligt problem med servrarna som FunBeat använder (och berodde alltså inte på buggar i FunBeat). Jag är ledsen för att vi inte informerade bättre när det hände.
Det var ett tillfälligt problem med servrarna som FunBeat använder (och berodde alltså inte på buggar i FunBeat). Jag är ledsen för att vi inte informerade bättre när det hände.
Quote from Funbeat user on 13 August 2014, 18:34Huvudsaken är att det nu fungerar!
Huvudsaken är att det nu fungerar!
Quote from Funbeat user on 18 August 2014, 10:18Kan inte posta blogginlägg. Får upp den jäkla skylten hela tiden... 🙁
Kan inte posta blogginlägg. Får upp den jäkla skylten hela tiden... 🙁