Quote from Guest on 28 November 2009, 16:28Jag är ganska orutinerad löpare. I perioder har jag sprungit ganska regelbundet, men korta distanser på runt 3 km bara. Det är först för ett par månader sedan som jag blivit riktigt "biten" av det här med att springa, och nu tycker jag det är jätteroligt.
Jag är ganska orutinerad löpare. I perioder har jag sprungit ganska regelbundet, men korta distanser på runt 3 km bara. Det är först för ett par månader sedan som jag blivit riktigt "biten" av det här med att springa, och nu tycker jag det är jätteroligt.
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 16:38Fullt möjligt! Men det kräver 3 pass i veckan, med start nu.
girl, vi är många som "gjort" det! (t+)EDIT: sedan är det skillnad på att klara sträckan och att ge järnet, den sträckan.
Fullt möjligt! Men det kräver 3 pass i veckan, med start nu.
girl, vi är många som "gjort" det! (t+)
EDIT: sedan är det skillnad på att klara sträckan och att ge järnet, den sträckan.
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 17:17Med din träning är det absolut inga problem! Det viktiga är bara att komma ihåg att återhämta sig efter halvmaran om man skulle känna sig sliten.
Med din träning är det absolut inga problem! Det viktiga är bara att komma ihåg att återhämta sig efter halvmaran om man skulle känna sig sliten.
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 17:19Om du är nöjd med att ta dig runt på en tid runt två timmar som de flesta är så borde det inte vara några problem om du har så mycket spring i benen som du skriver.
Kan man springa en mil så är inte två mil så långt bort. Min erfarenhet är att det räcker
Om du är nöjd med att ta dig runt på en tid runt två timmar som de flesta är så borde det inte vara några problem om du har så mycket spring i benen som du skriver.
Kan man springa en mil så är inte två mil så långt bort. Min erfarenhet är att det räcker
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 17:23Om du är en talang så kommer du att springa mycket snabbare än två timmar
För mig är inte snabbheten så noga. Jag är mer fascinerad av hur länge och hur långt jag kan springa.
Om du är en talang så kommer du att springa mycket snabbare än två timmar
För mig är inte snabbheten så noga. Jag är mer fascinerad av hur länge och hur långt jag kan springa.
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 17:29Aningen svårt är det ju att rekommendera nåt lopp eller så då du vill köra dig helt anonym på den egen sidan. Och det är ju helt OK typ....men mitt råd är ändå inför det här med lopp å så...ta ett mindre lopp å spring medvetet sakta typ ett 10 km lopp där
Aningen svårt är det ju att rekommendera nåt lopp eller så då du vill köra dig helt anonym på den egen sidan. Och det är ju helt OK typ....men mitt råd är ändå inför det här med lopp å så...ta ett mindre lopp å spring medvetet sakta typ ett 10 km lopp där
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 18:03tack för svar! Jag är ganska orutinerad här på funbeat också faktiskt. Har ingen direkt koll på hur man kollar eller uppdaterar sin egen sida, men jag ska forska lite i det, för anonymiteten beror bara på att jag inte riktigt brytt mig om att lära mig hur
tack för svar! Jag är ganska orutinerad här på funbeat också faktiskt. Har ingen direkt koll på hur man kollar eller uppdaterar sin egen sida, men jag ska forska lite i det, för anonymiteten beror bara på att jag inte riktigt brytt mig om att lära mig hur
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 18:31Kolla in setta träningsprogram, kanske kan du få tips som passar dig.
http://www.marathon.se/news/home_halvmarathon.cfm
Kolla in setta träningsprogram, kanske kan du få tips som passar dig.
http://www.marathon.se/news/home_halvmarathon.cfm
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 18:33Sikta på halvmaran du. Med det du har reggat är du på d väg och kommer fixa det perfa.
Sikta på halvmaran du. Med det du har reggat är du på d väg och kommer fixa det perfa.
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 19:17Du & jag ligger i ett ganska likvärdigt läge. Det finns ett lopp som heter Sylvesterloppet som går på en massa orter, alltid den 1:a januari. Det är en mil men förutsätter ju samtidigt att man inte festar för mycket den 31/12:-)
Och om du försiktigt - al
Du & jag ligger i ett ganska likvärdigt läge. Det finns ett lopp som heter Sylvesterloppet som går på en massa orter, alltid den 1:a januari. Det är en mil men förutsätter ju samtidigt att man inte festar för mycket den 31/12:-)
Och om du försiktigt - al